نرم افزار

جشنواره زمستانی نیوتک در خدمات اجاره

جشنواره زمستانی نیوتک در خدمات اجاره
زمان مطالعه: 2 دقیقه

از آنجایی که ممکن است بعضی از مشاغل به منظور هدف خاصی از جمله شرکت در سمینارها، همایش ها، حضور در نمایشگاه های بین المللی و …  نیاز به استفاده مقطعی از محصولات سخت افزاری مالتی تاچ را داشته باشند،  نیوتک همواره گزینه ای تحت عنوان” اجاره محصولات” را در اختیار کاربران قرار می­ دهد تا طیف وسیع تری از مخاطبان را شامل شود. از طرفی نیوتک با ارائه نرم افزارهای نمایشگاهی ، همواره راهکار مناسب بمنظور استفاده حداکثری و سهولت هر چه بیشتر در استفاد از دستگاه ها  را برای مشتریان عزیز ارائه نموده است.در این دوره از “فستیوال اجاره محصولات لمسی نیوتک” در زمستان، علاوه بر ارائه قیمت های ویژه، امکانات جدیدی در قالب دو پکیج نرم افزاری نمایشگاهی ، بصورت رایگان،  برای مخاطبان عزیز در نظر گرفته ایم:

نرم افزار نمایشگاهی دریافت اطلاعات: در این نرم افزار در یک بستر گرافیکی مناسب با رنگ سازمانی و سلیقه شما، این امکان فراهم می آید تا اطلاعات بازدید کنندگان محترم ثبت شده و یک پیغام خوشامدگویی نیز برای ایشان ارسال گردد. بدین ترتیب، علاوه بر تلفیق مدرنیته و تکنولوژی که جذابیت قابل توجهی برای کاربر دارد، گزارش های نرم افزار بعنوان یک پایگاه داده اطلاعاتی ارزشمند، بصورت کاملا رایگان درا ختیارتان قرار می گیرد!

نرم افزار نمایشگاهی گالری: این نرم افزار نمایشگاهی برای آن دسته از صنوفی که تمایل دارند محصولات شان را در یک دسته بندی گرافیکی جذاب به نمایش درآورند، بسیار ایده آل است . چراکه این نرم افزار بهمین منظور طراحی و تولید شده است! بطوریکه شما قادرید محتوای تان را  قالب فرمت های تصویری، ویدئویی و حتی نوشتاری  درقالب (pdf) ، بصورت کاملاً رایگان  از این طریق به نمایش در آرید!

بسیار خرسندیم که با ارائه نرم افزارهای نمایشگاهی بستری را در جهت بهره وری موثر صاحبان مشاغل از اجاره محصولات مالتی تاچ نمایشگاهی فراهم می آوریم.در پایان امیدواریم تا در پاسخ به اعتمادتان بتوانیم بار دیگر رضایت شما همراهان عزیز را جلب نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =