نرم افزار

تکنولوژی کیوسک های لمسی در فروشگاه های آرایشی!

تکنولوژی کیوسک های لمسی در فروشگاه های آرایشی!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا ایده کیوسک های لمسی فروشگاهی در صنعت فروش لوازم آرایشی در حال پیشروی ست؟ از یکی از مشکلات همیشگی خانم ها در فروشگاه های آرایشی، تردید در انتخاب رنگ و تنوع اجناس موجود داخل فروشگاه است! از یک سو مشتری تمایل دارد بداند از میان محصولاتِ موجود کدام برند و با چه قیمتی پاسخگوی نیازش بوده و از سوی دیگر اینکه در میان رنگ ها و طرح های مختلف، کدامیک با سلیقه اش بیشتر جور در میاید؟ تردید در خرید از همان آفت هایی ست که اغلب به نخریدن منجر می شود! البته ممکن است مشتری با یک انتخاب تصادفی نهایتاً از تصمیم خود راضی یا ناراضی باشد؛ و یا البته ترجیح بدهد صرفاً به تکرار تجربه خرید قبلی خود پرداخته و محصولات جدید را امتحان نکند!

از آن طرف، مدیران فروشگاه نیز آمار دقیقی از نحوه ی بازخورد محصولات خود نداشته و اصطلاحاً به یک سیستم  “تحلیل رفتار مشتری” نیاز دارند؛ اینکه کدام محصولات پرطرفدارترند؟ کدام ترکیب رنگ ها بیشتر با هم انتخاب می شوند؟ محبوب ترین ، پرفروش ترین و به روز ترین محصولات کدامند؟ البته این سوال دوسویه بوده و برای مشتریان نیز طبیعتاً حائز اهمیت می باشد!

تازه های دنیای فناوری خبر از آن می دهد که زمان فروش و خدمات رسانی به شیوه های سنتی به پایان رسیده و تکنولوژی دستاوردهای جالبی در این زمینه داشته است!

به تازگی با نصب و اجرای نرم افزارهای اختصاصی آرایشی بر روی کیوسک های لمسی فروشگاهی، این مشکل تا حد زیادی مرتفع گردیده است؛ چراکه مشتری این امکان را دارد تنها با لمس چند گزینه در یک محیط گرافیکی جذاب، محصولات آرایشی را از برندهای مختلف انتخاب کرده و به مقایسه آن ها بپردازد؛ همچنین این امکان نیز برای مشتریان وجود دارد که با تست رنگ های مختلف یا پالت های رنگی پیشنهادی در محیط نرم افزار ذهنیت شفاف تری نسبت به انتخاب شان داشته باشند.

از طرفی، گزارش های تمامی انتخاب ها اعم از محصولاتی که بیشتر انتخاب شده اند یا بیشتر به محیط مقایسه ارسال شده اند، پالت های رنگی پرطرفدار و …همه و همه در پنل مدیریتی نرم افزار قابل رصد کردن می باشد!

بدین ترتیب با این کیوسک های لمسی جذاب و نرم افزار های اختصاصی منافع مشتریان و مدیران محترم توامان فراهم می گردد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *