ویدئو وال نیوتک، نماینده گلدیران،در استودیوی شبکه سلامت

زمان شروع پروژه: 
زمان پایان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 
ویدئو وال نیوتک، نماینده گلدیران،در استودیوی شبکه سلامت

جهیز استودیو برنامه ” حال خوب” شبکه سلامت به ویدئو وال یا همان نمایشگرهای صنعتی در ابعاد بزرگ، بعنوان یکی از آخرین پروژه های نیوتک در سال 97 رقم خورد.

شبکه سلامت را نزدیک به 6 سال است که میشناسید؛ این شبکه با مأموریت آگاهی در سلامت جسمی، معنوی، روانی، اجتماعی و … جای خود را در میان مردم باز کرده است.

برنامه ” حال خوب” نیز با یک رویکرد روانشناسی و روانپزشکی در همین راستا از این شبکه پخش شده و طرفداران زیادی هم دارد.

از طرفی ویدئو وال ها که با کنار هم قرار گرفتن نمایشگرهای صنعتی کنار هم در ابعاد بزرگ شکل می گیرند، در استودیوهای تلویزیونی بسیار پرطرفدارند چراکه بستری با قابلیت پخش، ارائه و نمایش محتوای مربوطه را در ابعاد بزرگ ، در نهایت جذابیت و کیفیت تصویر، در اختیار کاربر می گذارند؛ لذا اخیراً نیوتک ، بعنون نماینده گلدیران،در اولین همکاری خود با شبکه سلامت، استودیوی برنامه “حال خوب” را به ویدئو وال تجهیز نمود که بسیار موجب افتخار ماست.

خدمات فروش ویدئو وال بسیار در زمینه های مختلف پرطرفدار بوده و با کیفیت های متفاوتی در بازار ارائه می شود ؛ نیوتک این افتخار را دارد تا بعنوان نماینده گلدیران، این خدمت را در نهایت کیفیت عرضه کند.

در پایان نیوتک از مدیریت شبکه محترم سلامت بابت اعتماد ایشان کمال قدردانی را داشته و با حمایت شما عزیزان همواره در مسیر پیش رو، در نهایت کیفیت و قدرت ،به جلو می تازد.

محصولات ارائه شده

نمایشگر صنعتی ال جی مدل 86BH5C

قیمت اصلی 25,648,556,555 تومان بود.قیمت فعلی 25,148,556,555 تومان است.
کد کالا: 86BH5C
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی
● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس

ویدئو وال نیوتک مدل ONT-55VW35L

قیمت اصلی 25,822,514,362 تومان بود.قیمت فعلی 25,122,514,362 تومان است.
افزودن به سبد خرید
کد کالا: ONTEC 55VW35L
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی ● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس