ویدئو وال جی پلاس ال جی در سوشیانت

زمان شروع پروژه: 
زمان پایان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 
ویدئو وال جی پلاس ال جی در سوشیانت

در نخستین همکاری نیوتک و سوشیانت ، افتخار آنرا داشتیم تا با فروش و تجهیز اتاق مانیتورینگ مجموعه به یک ست 3*4 ویدئو وال جی پلاس الجی ، در خدمت آن مجموعه محترم باشیم.

اتاق های مانیتورینگ

برای دستیابی به اهداف نظارتی و امنیتی در مکان ها و سازمان های بزرگ از جمله فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو، مراکز پلیس و کنترل ترافیک به دلیل استفاده از دوربین های متعدد،  معمولا اتاق هایی با نام اتاق مانیتورینگ در نظر گرفته می شوند. با وجود این اتاق ها نظارت و کنترل تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته با دقت و کیفیت بهتری انجام می گردد. قاعدتا با وجود تعداد دوربین بالا در این مکان ها نیازمند نمایشگر هایی برای مشاهده تصاویر دوربین ها خواهید بود به نحوی که به طور دقیقی بتوان از جزئیات رخداد ها در نقاط مختلف اطلاع یافت.

از همین روی یکی از کاربری های متداول ویدئو وال ها یا همان نمایشگرهای صنعتی ، اتاق های مانیتورینگ هستند.

چرا جی پلاس الجی مدل G+ GVL-55JH35 ؟

تصمیم گیری در مورد انتخاب ویدئو وال ، بستگی به عوامل زیادی همچون ابعاد اتاق مورد نظر ، تعداد دوربین ها، اندازه دیوار و … دارد. برای مثال ویژگی های سیستمی که در یک محیط عمومی مانند پارک یا فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد با سیستمی که در یک مرکز کنترل و فرماندهی وجود دارد بسیار متفاوت است.

متناسب با نکاتی که در کاربری ویدئو وال ها در اتاق های مانیتورینگ مطرح می باشد، در این پروژه از ویدئو وال جی پلاس الجی مدل G+ GVL-55JH35  استفاده شد که علاوه بر توان کارکرد مستمر، قابلیت پخش تصویری شفاف در محیط های پرنور را نیز دارند . 12 عدد از پنل های صنعتی یا همان ویدئو وال 55 اینچ G+ که در یک آرایش 3*4 در کنار هم قرار گرفتند.

همکاری با سوشیانت

نزدیک به یک دهه است که شرکت فنی و مهندسی سوشیانت با هدف ارتقای سطح کیفی طراحی و اجرای سیستم های نظارت تصویری در سازمان های مختلف فعال است. نیوتک از همکاری حاصل شده با آن مجموعه محترم کمال خرسندی را داشته و برآنست تا با جلب رضایت ایشان ، پاسخگوی این اطمینان ارزشمند باشد.

محصولات ارائه شده

نمایشگر صنعتی ال جی مدل 86BH5C

25,148,556,555 تومان
کد کالا: 86BH5C
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی
● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس

ویدئو وال نیوتک مدل ONT-55VW35L

25,122,514,362 تومان
افزودن به سبد خرید
کد کالا: ONTEC 55VW35L
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی ● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس