ویدئو وال جی پلاس در صدا و سیمای مشهد

زمان شروع پروژه: 
زمان پایان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 
ویدئو وال جی پلاس صدا و سیمای مشهد

یدئو وال جی پلاس در صدا و سیمای مشهد

افتخار آن را داشتیم تا در این پروژه، اتاق جلسات مجموعه صدا و سیمای مشهد را به ویدئو وال جی پلاس با پنل ال جی تجهیز نمائیم. همانطور که در وبلاگ و برخی پروژه های اخیر ویدئو وال مان اشاره کردیم، یکی از فضاهای عالی برای نصب ویدئو وال ها ، اتاق جلسات یا اتاق های کنفرانس سازمانها است.در همین راستا، این بار تجهیز اتاق جلسات صدای و سیمای مشهد به یک ست 3*3 نمایشگرهای صنعتی جی پلاس را در دست اجرا داشتیم.

از آنجا که در اتاق جلسات، نیاز به نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت همواره مطرح بوده و هست، ویدئو وال ها در این زمینه نیز حرف اول را می زنند.

مزیت نصب ویدئو وال ها در اتاق جلسات

  • پخش تصاویر و اطلاعات در ابعاد بزرگ و با کیفیت پخش بالا
  • امکان نمایش محتوا همزمان در یک منطقه بزرگ و متمرکز
  • امکان مدیریت پخش محتوا و تقسیم آن در صفحه نمایش
  • عدم نیاز به سیستم های منسوخ و سنتی قدیم مثل ویدئو پروچکشن و دیوار نمایش

چرا ویدئو وال جی پلاس؟

در این پروژه از پنل 55 اینچ جی پلاس مدل G+ GVL-55JH35 استفاده شد.متناسب با نکاتی که در این نوع کاربری ویدئو وال ها ( نمایشگرهای صنعتی ) توضیح دادیم، کیفیت پخش، میزان نیت(روشنایی) تصویر و ارائه یک تصویر درخشان در محیط های پرنور بعنوان مهم ترین عوامل انتخاب محصول متناسب با این پروژه مطرح بود که در کنار سایر عوامل کارشناسی، نصب و تایید شد.

علاوه بر همه این ها ، با اینکه جی پلاس ال جی محصول از به روزترین های این حوزه است ، محصول اقتصادی نیز بشمار می اید و همین امر نیز آن را در طیف ویدئو وال های پرفروش نیوتک قرار داده است.

در پایان می خواهیم از اعتماد چندباره مجموعه محترم صدا و سیمای مشهد ایران به نیوتک کمال قدردانی را داشته باشیم.بدون تردید ، این رضایت حاصل شده و تداوم همکاری، زمینه ساز حفظ و البته ارتقای کیفیت در خدمات ماست.