فروش ویدئو وال سامسونگ در همکاری با امواج گستر نوین

زمان شروع پروژه: 
زمان پاپان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 
فروش ویدئو وال سامسونگ در همکاری با امواج گستر نوین

نیوتک افتخار آن را داشته تا با تجهیز اتاق مانیتورینگ مجموعه امواج گستر نوین به ویدئو وال یا همان نمایشگرهای صنعتی سامسونگ ، در خدمت آن مجموعه محترم باشد.

شرکت امواج گستر نوین ، بعنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تأمین و خدمات مهندسی شبکه در یک تراز پیشرو مشغول به فعالیت می باشد. در همکاری با این مجموعه ، یک ست 3*4 از پنل های صنعتی ویدئو وال سامسونگ در اتاق مانیتورینگ نصب و اجرا شد.

مزیت های خرید ویدئو وال ها برای اتاق های مانیتورینگ

یک سیستم ویدئو وال که به صورتی دقیق و کارآمد و با در نظر گرفتن عوامل محیطی و انسانی طراحی شده باشد می تواند به راحتی در اتاق مانیتورینگ در دسترس اپراتور ها بوده و تصاویر را از نقاط مختلف در مکان مورد نظر در دسترس آنها قرار دهد.

بنابراین یکی از کاربری های روتین ویدئو وال ها یا همان نمایشگرهای صنعتی ، در اتاق های مانیتورینگ است که در این پروژه نیز با همین نیاز ، کارشناسی های لازم انجام شده و محصول متناسب با این نیاز، پیشنهاد ، تایید و به اجرا رسید.

ویدئو وال سامسونگ ، مدل ONT- VW55S

پنل های ویدئو وال سامسونگ آزمایشات عملیاتی شدیدی را متحمل می شود تا با تغییر شرایط زیست محیطی در عملکرد آن تفاوتی ایجاد نشود. این پنل ها مانع تاریک شدن صفحه ، نشت نور شده و با قابلیت ضد تابشی که دارند برای استفاده طولانی مدت در اتاق های مانیتورینگ گزینه مناسبی بشمار می آیند که پس از کارشناسی های انجام شده 12 عدد پنل صنعتی این مدل در یک آرایش 3*4 در محل جانمائی و نصب شد که امیدواریم رضایت آن شرکت را جلب کرده باشد.

در پایان از اعتماد مجموعه امواج گستر نوین کمال سپاسگزاری داشته و از همکاری حاصل شده بسیار خرسندیم. برای آن مجموعه محترم، موفقیت روزافزون را خواستاریم.

محصولات ارائه شده

نمایشگر صنعتی ال جی مدل 86BH5C

قیمت اصلی 25,648,556,555 تومان بود.قیمت فعلی 25,148,556,555 تومان است.
کد کالا: 86BH5C
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی
● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس

ویدئو وال نیوتک مدل ONT-55VW35L

قیمت اصلی 25,822,514,362 تومان بود.قیمت فعلی 25,122,514,362 تومان است.
افزودن به سبد خرید
کد کالا: ONTEC 55VW35L
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی ● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس