سخت افزار

آدمک های مجازی هوشمند

آدمک های مجازی هوشمند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدمک های مجازی ، راهکاری تعاملی و ایده آل برای انتقال پیام ها ی مختلف شما به مشتریان، مهمانان و یا حتی در بعضی موارد جایگزنی برای یکی از نیروهای کاری تان می باشند.

شما میتوانید بسته به نیاز خود یک شخصیت دلخواه، یک شخصیت مشهور مثل یک هنرپیشه، یک آواتار یا کاریکاتور را بعنوان  ظاهر آدمک مجازی خود انتخاب کنید، هیچ فرقی نمی کند، در هر حالت این آدمک ها ی هوشمند مطابق با نیازتان هرگونه پیامی را در زمینه های مختلف آموزشی، اطلاع رسانی، سرگرمی و …. به مخاطب منتقل می کنند. ساز و کار این آدمک های مجازی به این گونه است که در یک آتلیه از فرد مورد نظر شما در حال ارائه توضیحات مورد نظرتان فیلمبرداری می شود؛ از طرفی ماکت شخص نیز در همان حالت ارائه، بر روی یک صفحه پلکسی بریده می شود و بر روی آن یک فویل خاص (فویل نانو) چسبانده می شود سپس توسط یک ویدیو پروجکشن تصاویر نهایی بر روی آن فویل روی صفحه پلکسی منعکس شده و اینگونه به نظر می رسد که شخصی واقعی در حال صحبت کردن با ماست.

می خواهیم انواع آدمک ها ی هوشمند که با ظاهرهای فیزیکی متفاوت، کاربری های مختلفی را دارند بررسی کنیم:

ارائه دهندگان مجازی!

این مدل آدمک های مجازی در نقش یک دستیار و یا راهنما در خصوص ارائه موارد مورد نظر آن شرکت یا سازمان به مشتریان خود مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا در غرفه های نمایشگاهی مختلف، متناسب با عنوان نمایشگاه و محتوای  غرفه ها و انواع محصولاتشان، میتوان اطلاعات مورد نظر را توسط این شیوه ی اثر گذار به بازدیدکنندگان  عرضه کرد.

آدمک های مجازی بصورت آواتار یا کاریکاتور!

شخصیت های کارتونی محبوب کودکان، بعضی شخصیت های کارتونی معروف در بازی های پرطرفدار، آواتار شخصیت های دلخواهتان نیز در بعضی موارد راهکاریست هوشمندانه و جذاب! برای مثال در مراکز تفریحی، مراکز بازی، بعضی از تبلیغات و …  برای ارائه برخی از توضیحات و انتقال هر پیامی که  مورد نظرتان است، بسیار کارآمد و اثرگذار هستند.

این تصاویر می توانند بصورت دو بعدی یا سه بعدی توسط یک تیم انیمیشن طراحی و ساخته شوند که در نمایش سه بعدی از تکنولوژی هولوگرافی نیز بهره گرفته می شود.

 

آدمک های مجازی سازمانی!

آدمک  هوشمند می تواند یک پرستار در بیمارستان، یک افسر راهنمایی رانندگی در اداره مربوطه، یک همیار در فرودگاه، یک راهنما در یک هتل و…. متناسب با ظاهر سازمانی آنجا باشد.

همانطور که می بینید در هر زمینه ای که نیاز شما باشد، آدمک های مجازی هوشمند، بسیار کارآمد هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *