نرم افزار

ایده یک رستوران لمسی !

ایده یک رستوران لمسی !
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصور کنید رستورانی را برای یک شام دوستانه یا خانوادگی انتخاب کرده اید؛ انتظارات شما از یک رستوران برای سپری کردن یک شب عالی چیست؟

در اینجا مزایای یک ایده مدرن و متفاوت که احتمالاً همه نیازهایتان را پاسخ می دهد، بررسی میکنیم؛ یک رستوران لمسی !

امروزه تکنولوژی بقدری پیش رفته که به جزئی ترین خواسته های شما در زمینه های مختلف پرداخته است؛ شاید وقت آن رسیده که رستوران های قدیمی و تکراری را فراموش کرده و وارد یک رستوران لمسی شوید!

انتخاب مواد اولیه غذا بر اساس سلیقه تان!

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید رژیم غذایی خاصی دارند و مواد اولیه غذا برایشان در درجه اول اولویت است؛ نگرانی برای رفع این دغدغه تان را برای همیشه فراموش کنید؛ چرا که رفع این مشکل، از کوچک ترین خدمات این رستوران لمسی است! شما قادرید تنها با لمس کردن گزینه های مختلف روی میز، کلیه مواد اولیه غذاها را ببینید و یا در صورت نیاز، بعضی از چیزها مطابق میلتان به آن اضافه کرده و یا از آن حذف کنید.

مشاهده غذای خود در هر مرحله!

امروزه عده ای از مردم غذا خوردن در رستوران را برای همیشه از زندگی خود حذف کرده اند؛ چرا که نگران نحوه آماده سازی غذاها در آشپزخانه رستوران ها هستند و نمی خواهند کوچک ترین چیزی سلامتی شان را تهدید کند. در این راهکار رستورانی، این نیاز مخاطبان نیز لحاظ شده است؛ چرا که قادرند تصاویر مستقیم از نحوه آماده سازی غذای خود را در آشپزخانه رستوران را بصورت همزمان روی میزهای لمسی مشاهده کنند!

امکان سرگرمی برای کودکان و حتی بزرگسالان!

احتمالاً شما هم دلتان نمی خواهد با شیطنت کودکانتان، برنامه ی آرامی که برای آن شب تدارک دیدید بر هم بخورد؛ نگران نباشید! هیچ چیز به اندازه بازی ها و سرگرمی های جدید که به کمک تکنولوژی مالتی تاچ به اوج جذابیت رسیده اند، کودکانتان را سر میز .سرگرم نمیکند؛ لذت بازی کردن با میزهای مالتی تاچ و انجام بازی های تعاملی نه تنها کودکان، بلکه حتی گاهی بزرگسالان را نیز وسوسه می کند

تعاملی دلنشین و جذاب

در بعضی از گپ های دوستانه و یا قرارهای کاری تان، در رستوران یا کافه، ممکن است بخواهید در مورد مسایل روز دنیا در زمینه های مختلف، سیاست، آموزش، سینما، ورزش، موسیقی و….. با هم صحبت کنید؛ استفاده از اینترنت و امکان پخش ویدیو های مورد نظرتان و یا دسترسی به مطالبی که میخواهید مشترکاً در مورد آن به گفتمان بپردازید، همه و همه در این رستوران  های مدرن و لمسی میسر است.

 

انواع خدمات و سرویس ها

شما همچنین قادرید به امکاناتی نظیر، نزدیک ترین تاکسی سرویس، موقعیت رستوران در شهر و انتخاب مسیر مورد نظرتان، صورت حساب و… دسترسی داشته باشید؛ حتی برای پرداخت صورت حساب خود نیاز می توانید از سیستم کارتخوان میز استفاده کنید؛ در واقع  تنها با لمس کردن گزینه های مختلف مورد نظرتان، به هر آنچه از یک رستوران می خواهید دست می یابید.

یک طراحی لوکس و بینظیر!

طراحی زیبا و ظاهر لوکس میزهای مالتی تاچ، مشتریان زیادی را جذب خود محیط منحصر به فرد خود میکند؛ علاوه بر اینکه آمارها حاکی از آن است که اکثر مردم برای محیط هایی که همگام با تکنولوژی روز دنیا، احساس به روز بودن و امکان تجربه جذابیت های تکنولوژی را به آنها میدهد، امتیاز قابل توجهی قائلند!

کاهش هزینه های دوسویه!

تصور کنید میخواستید برنامه ای ترتیب دهید تا هر کس غذایی را که از هر جهت باب میل اوست داشته باشد و مهمان هایتان را با یک تجربه منحصر به فرد به وجد بیاورید و از طرفی کودکانتان را سرگرم کنید تا از خرابکاری و یا بیقراری آن ها خیالتان راحت باشد و یا ترتیبی دهید تا از خدماتی مثل اینترنت، پخش تصاویر و ویدیوهای دلخواه تان و غیره و غیره بهره مند شوید. واقعا هزینه همچین برنامه ای حدوداً چقدر خواهد شد؟

شما می توانید در این رستوران ها با هزینه ای به مراتب کمتر، یکجا  به همه اهدافتان برسید!

از طرفی برندهای مختلف مواد غذایی مختلفی نظیر کوکا کولا، پپسی و… می توانند تبلیغات خاصی بر روی میزهای این رستوران لمسی داشته باشند و از جنبه اقتصادی نیز برای صاحب رستوران، حامی های مهمی تلقی شوند.

همانطور که می بینید این رستوران لمسی از جنبه اقتصادی نیز، منافع مشتری و صاحب رستوران را توأمان لحاظ کرده تا رضایت همه را جلب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *