همکاری متداوم نیوتک و گروه دماوند در اجاره کامپیوتر لمسی

زمان شروع پروژه: 
زمان پایان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 

همکاری متداوم نیوتک و گروه سرمایه گذاری دماوند در اجاره کامپیوتر لمسی

گروه سرمایه گذاری دماوند که بارها در زمینه اجاره آل- این-وان ، میز و کیوسک لمسی با نیوتک همکاری داشته از مشتریان با اعتبار و قدیمی نیوتک به شمار می آید؛ این گروه که در زمینه توسعه و سرمایه گذاری صنایع مختلف فعالیت دارد اینبار با کارخانه تازه تأسیس فولاد ترشیز دماوند در همایش IEIO، نشست فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران بمنظور جذب سرمایه گذار شرکت داشت؛ در این نشست که 4 تا 7 آذر ماه 96 در سان همایش های صدا و سیما  و هتل استقلال تهران برگزار شد، علاوه بر سرمایه گذاران داخلی، نزدیک به 100 سرمایه گذار معتبر بین المللی  از 40 کشور حضور داشتند.

نیوتک این افتخار را داشت تا با تجهیز فضای این گروه صنعتی به کامپیوتر آل-این-وان بستر مناسبی جهت پخش تیزرهای تبلیغاتی مجموعه  و همچنین اطلاعات تکمیلی در خصوص کارخانه ترشیز دماوند را ایجاد نماید؛ در پایان از تداوم طولانی این همکاری کمال مسرت را داریم، چراکه ارائه  با کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتری در طولانی مدت از مهم ترین دستاوردهای نیوتک به شمار می آید.

محصولات ارائه شده

آل این وان لمسی

● استادیوم و کلاس های آموزشی تیم های ورزشی و ... ● کلاس های درس موسسات آموزشی مدرن ● دفاتر وزرا و مدیران ارشد اجرایی ● استودیوهای تلویزیونی

آل این وان لمسی رومیزی

● موزه ها و اماکن گردشگری
● مجتمع های تجاری و اداری ● بانک ها، هتل ها و بیمارستان ها ● غرفه های نمایشگاهی