نرم افزار

چرا کیوسک های تاچ بعنوان محبوب ترین تجهیزات نمایشگاهی شناخته می شوند؟

چرا کیوسک های تاچ بعنوان محبوب ترین تجهیزات نمایشگاهی شناخته می شوند؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اینجا قصد داریم با طرح این سوال که:” چرا کیوسک های تاچ بعنوان محبوب ترین تجهیزات نمایشگاهی شناخته می شوند ؟”، به نقش تکنولوژی در انواع برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و روی دادها بپردازیم. همه ی ما می دانیم نمودار رشد تکنولوژی با شیب چشمگیری در حال پیشروی ست و بعنوان یک توفیق اجباری، دیر یا زود، باید با سیستم های سنتی در هر جایی خداحافظی کنیم! نمایشگاه ها نیز بعنوان بزرگ ترین گردهمایی های صنایع، از این امر مستثنی نیستند. لذا می خواهیم به بحث کیفیتِ بهره وری از نمایشگاه ها ، از دو زاویه دید صاحبان صنایع و همچنین بازدیدکنندگان نگاهی بیندازیم.

شما بعنوان یکی از شرکت کنندگان ، چه هدفی از شرکت در نمایشگاه دارید؟ بدیهی ست در درجه اول می خواهید خودتان را به یک جامعه کلان از مخاطبان ، به بهترین شکل ممکن، معرفی کنید. حال آنکه وجه تمایز این ارائه با سایر بسترهای تبلیغاتی نظیر بیلبورد، آگهی های تلویزیونی و امثالهم، علاوه بر  دور هم جمع شدن فعالان آن صنف، ارتباط با مخاطب ست؛ ارزش این ارتباط دوسویه است که تقریبا اغلب را ، از هر طبقه مالی و اجتماعی، ترغیب به شرکت در نمایشگاه می کند.

برای کیفیت این ارتباط چه تمهیداتی لازم است؟ چه ابزاری می تواند ارائه محصولات و خدمات شما را از سایرین متمایز کند؟ چگونه می توانید اطلاعات یا  بازخورد مخاطبان تان، که از قضا ارزش زیادی هم دارد را به دور از فرم های کسل کننده ی روتین دریافت کنید؟  علاوه بر ارائه خدمات و محصولات خود، چه ارزشی در غرفه برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده اید؟

از آن طرف بعنوان یک مخاطب ، با توجه به محدودیت زمان تان، تکرار و یکنواختی غرفه ها، احتمالاً ترجیح می دهید در نهایت سرعت و سهولت و بدون ارتباط مصنوعی غرفه دارانی که شاید بعضا ازدست آن ها فراری هم باشید، هر اطلاعاتی را که لازم دارید بدست آورید!

از آنجا که فلسفه ی تکنولوژی تاچ بر اساس تعامل و درگیری کاربر پایه ریزی شده، شاید در همین ابتدا پاسخ سوال اصلی که ما رو به این واکاوی واداشت، روشن شده باشد! وجه تمایز شیوه های ارائه مدرن با بهره گیری از کیوسک های تاچ با شیو های سنتی منسوخ گذشته در این است که کاربر می تواند تنها از طریق لمس کردن کامپیوتر، میز یا یک کیوسک لمسی در کسری از ثانیه به هر آنچه می خواهد دست یابد! شما نیز بعنوان صاحب غرفه در لایه های پنهانی همین را میخواستید. البته دریافت اطلاعات ایشان نیز بسیار برایتان حائز اهمیت بوده که برای آن هم از طریق تلفیق نرم افزارهای نمایشگاهی با همین دستگا ه های تاچ، جای نگرانی باقی نمی ماند!

لذا دور از ذهن نیست که این روند با سرعت بیشتری پیش رفته و روش های سنتی کاغذی و یا جذب مخاطب به غرفه ها، کاملاً منسوخ شوند. لذا مفتخریم در این زمینه فرصت خدمات رسانی و توسعه تکنولوژی در کشورمان را داریم. شما می توانید در صورت تمایل به بخش خدمات اجاره در وبسایت مراجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =