نرم افزار

نمایشگر های مالتی تاچ تعاملی جایگزین نمایشگرهای ساده قدیمی

نمایشگر های مالتی تاچ تعاملی جایگزین نمایشگرهای ساده قدیمی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حتماً با انواع نمایشگر ها در انواع مختلف آشنایید، چراکه تا همین چند سال پیش یکی از ابزارهای تبلیغاتی جذاب جهت معرفی و نمایش انواع خدمات در اصناف مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. اتفاقاً در زمان خود نوین و تاثیرگذار نیز بودند! اما رفته رفته این تکنولوژی جایگاه خود را از دست داد، چراکه کاربر را درگیر نمی کرد؛ امروزه هنر ارتباطات در هر حوزه ای حرف اول را می زند، نتیجتاً دور از ذهن نیست که چرا نمایشگر ها به تدریج کنار گذاشته شدند. البته این امر خود می تواند به چرایی ظهور تکنولوژی های تعاملی نیز اشاره ای داشته باشد.

ایده تکنولوژی های تعاملی با هدف “ایجاد ارتباط” شکل گرفت. بطوریکه با بهره وری از این فناوری علاوه بر  ایجاد بستری مناسب برای صاحبان کسب و کار در جهت ارائه و معرفی کالا و خدماتشان ، حال این امکان نیز فراهم می آید تا بازخوردهای مخاطبین را نیز دریافت کرده و با سیستم های گوناگون تحلیل رفتار مشتری در جهت ارتقاء و رفع کمبودهای خود برآیند. از طرفی مخاطبین نیز بدون درگیری های ارتباطی سنتی و شاید مصنوعی و منسوخ گذشته، در نهایت جذابت و سهولت تنها با لمس کردن صفحات تعاملی میتوانند در کسری از ثانیه به هر آنچه میخواهند دست یابند!

همانطور که میبینید بی دلیل نیست که تکنولوژی مالتی تاچ در سیستم های تعاملی ، امروزه جایگاه خود را پیدا کرده اند. جای بسی خوشحالیست که در کشورمان نیز فرهنگ و دانش استفاده از این تکنولوژی در قالب استند، میز و کامپیوترهای لمسی ایجاد شده است. در حال حاضر طیف وسیعی از حوزه ها من جمله نمایشگاه ها، مراکز تجاری، مراکز توریستی، فروشگاه ها، امکان مذهبی، ارگان ی های دولتی و خصوصی، آموزشگاه ها ، رستوران ها و …. از این فناوری نوین بهره می گیرند.

نیوتک افتخار آنرا دارد تا با ارائه انواع سخت افزار و نرم افزارهای مالتی تاچ تعاملی، در این حوزه گام برداشته و پرچمدار این فناوری نوین در کشورمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *