نرم افزار

راهکار مسیریاب نیوتک در سومین دوره نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران

راهکار مسیریاب نیوتک در سومین دوره نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این نمایشگاه 92 شرکت شامل 33تولیدکننده کود، 61 وارد کننده کود، 40 تولید کننده سم، 37 وارد کننده سم و دیگر فعالان محترم این حوزه حضور داشتند و بیش از 6 هزار محصول توسط این شرکت ها به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه برای اولین بار از راهکار مسیریاب نیوتک جهت ایجاد سهولت برای بازدید کنندگان در نحوه دسترسی به تمام غرفه های این نمایشگاه استفاده شد؛ بگونه ای که مراجعین قادر بودند ضمن مشاهده نقشه کامل نمایشگاه ، غرفه مورد نظرشان را پیدا کرده و مسیر مناسب برای رسیدن به مقصد را مشاهده کنند و یا در صورتیکه قصد داشتند شرکت خاصی را بیابند، میتوانستند با جستجوی نام شرکت مورد نظرشان ،‌ موقعیت آنرا در نمایشگاه ببینند و با مشاهده مسیر مناسب از روی نقشه سالن، به آنجا دست یابند

از طرفی در حالت عدم استفاده از دستگاه ، تبلیغات مرتبط با اسپانسرهای این رویداد بزرگ، نظیر پرتونار، مهان، هامون بذر زرین و… پخش میشد که بعنوان راهکاری جذاب و نوین در زمینه ارائه تبلیغات، توجه بازدیدکنندگان محترم را جلب نمود.

همچنین یک دسته بندی در خصوص شرکت های تولید کننده و وارد کننده و انواع محصولاتشان در این نرم افزار انجام گرفته بود که راهنمای مناسبی برای کاربران جهت بررسی و انتخاب غرفه مورد نظرشان به شمار می آمد.

امید بر آنست که سرویس راهکار مسیریاب بزودی در کلیه مراکز خرید کشورمان راه اندازی شده تا ضمن بهره گیری از تکنولوژی ها و راهکارهای به روز دنیا، روز به روز کیفیت خدمات رسانی و نتیجتاً رضایت مشتریان محترم افزایش یافته و همچنین منافع صاحبان این مراکز نیز بیشتر و بیشتر تآمین گردد.

در آخر از استقبال به عمل آمده ی بینظیر مراجعین و مسئولین محترم خرسندیم  و مفتخریم این امکان فراهم شد تا بدینوسیله ضمن ایجاد سهولت در امور بازدیدکنندگان محترم، رضایت این عزیزان، با سلیقه ها و خواسته های متفاوت را نیز جلب کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =