سخت افزار

ویترین مجازی در فروشگاهی در نیویورک

ویترین مجازی در فروشگاهی در نیویورک
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این فروشگاه عینک فروشی از یک ویترین مجازی بهره گرفته تا شما بعنوان مشتری قادر باشید عینک های موجود در فروشگاه را حتی بدون وارد شدن به آن جا، امتحان کنید! بدین ترتیب که تنها با لمس کردن و انتخاب مدل عینک مورد نظرتان، می توانید تصویر آن را بر روی صورت خود مشاهده کنید؛ حتی برای دیدن مدل دسته های عینکی که انتخاب کرده اید، کافیست سرتان بچرخانید تا از آن زاویه نیز قادر به مشاهده تصویر خود باشید.

در ویترین مجازی این فروشگاه یک دسته بندی در خصوص برندهای مختلف صورت گرفته است؛ بدین ترتیب شما قادرید در کمترین زمان ممکن عینک هایی از برندهای مختلف را امتحان کرده و به مقایسه بپردازید و در نهایت از خرید مطمئن خود لذت ببرید!

از نظر مشتریان ، این فروشگاه با این ویترین مجازی در نگاه اول جادویی و عجیب به نظر می رسد اما وقتی متوجه می شوید که کاملاً واقعی است، به خلاقیت و طراحی هنرمندانه آن پی می برید!

در مقالات قبلی شگفتی های دیگری از تکنولوژی های تعاملی در کاربری انواع سخت افزارهای لمسی شامل میز، کیوسک و کامپیوترهای مالتی تاچ در حوزه های مختلف را دیدیم. حال می بینید که دنیای تکنولوژی های تعاملی میتواند حتی یک ویترین ساده فروشگاه شما را با اختلاف به یک فضایی جادویی جذاب بدل کرده و البته از آن طرف کیفیت خدمات رسانی شما را نیز به طرز چشمگیری افزایش می دهد! شاید زمان آن رسیده باشد که در شیوه و کیفیت ارائه خدمات خود بازنگری کنید تا از تکنولوژی جا نمانید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *