سخت افزار

در سالی که گذشت با حمایت شما همراهان شامل تر شدیم؛ قدردان اعتماد تان هستیم!

تکنولوژی های تعاملی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

از آغاز فعالیت نیوتک تاکنون، بیشتر از سه سال است که همراهی شما عزیزان را داریم. روزی که با هدف بومی سازی انواع تکنولوژی های تعاملی در ایران عزیزمان در این مسیر گام نهادیم ، فکرش را هم نمیکردیم به این سرعت بتوانیم حیطه ی همکاری مان را تا این حد گسترش دهیم . خدمات رسانی به این تعداد از شرکت ها، از نهاد محترم ریاست جمهوری گرفته تا شرکت های زیرمجموعه ی خصوصی ازصنوف متفاوت ، مارا بر آن داشت تا بیش از پیش هشیار تعهدمان شده و برای دورنمایی بزرگ تر برای یک ایران هوشمند و مدرن بایستیم.

نیوتک همواره بر آن بوده است تا با ارائه تکنولوژی های  تعاملی امکانی ایجاد نماید که به بهره وری صد در صدی سیستم های لمسی بینجامد. به این ترتیب در سال 96 علاوه بر ارائه گسترده تر بسته های نرم افزاری موجود به مشتریان محترم، در زمینه طرح کیوسک های مسیریابی مراکز خرید نیز بسرعت پیشروی کرده و  همچنان نیز  در این مسیر گام برمیداریم .  ازطرفی با آگاهی نسبت به نیاز جامعه، با رونمائی از پکیج نرم افزاری دیزاین موفق شدیم به عرصه ی مبلمان و طراحی داخلی نیز ورود کرده و با ارائه این راهکار بستری با منافع توأمان برای فروشندگان و بازدید کنندگان محترم فراهم آریم.

لذا نظر به جمیع موارد ، در کمال خرسندی به استحضارتان می رسانیم که در سال جدید با ارائه طیف وسیعی از محصولات مدرن در حوزه تکنولوژی های تعاملی، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. امید داریم تا با جلب رضایت و حمایت شما بار دیگر بتوانیم بعنوان عضوی کوچک از کشورمان ، بمنظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی با بهره گیری از انواع تکنولوژی های روز دنیا موثر واقع شویم.

درپایان ضمن قدردانی از  اعتماد شما عزیزان ، نوروز 1397 را تبریک عرض نموده و خواستار محقق شدن خواسته ی قلبی تان هستیم؛ باشدکه با موفقیت و رضایت تک تک ما ، ایرانی سرافزار داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *