سخت افزار

تبریک بهار 1401

بنر تبریک نوروز 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر چهرۀ گل نسیم نوروز خوش است                        در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است

از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست             خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است                                                   

دو سال گذشت و همچنان با پاندمی کرونا دست و پنجه نرم میکنیم، متاسفانه بسیاری از عزیزانمان را از دست دادیم و مشکلات فراوانی گریبان کسب و کارها را گرفت.

امید آن را داریم تا آغاز سال نو و قرن نو را با اتمام کرونا جشن بگیریم.

در نیوتک تمام تلاش خودمان را کردیم تا همانند گذشته دغدغه مشتریان را اولویت خود قرار دهیم و نگذاریم پاندمی تاثیری بر کیفیت خدمت رسانی ما به شما عزیزان داشته باشد.

همچنین سعی بر آن داشتیم تا در این شرایط سخت اقتصادی، با کمترین افزایش قیمت اجاره محصولات در کنار شما همراهان همیشگی مان باشیم.

از سوی دیگر با توجه پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تیم نرم افزاری نیوتک را به ابزارهای به روز دینا مجهز کردیم و موفق به ارائه نرم افزارهای کاربردی برای هموطنان عزیزمان شدیم.

در ابتدای سال نود و نه در استارت آپ اجاره لند سرمایه گذاری کردیم تا بتوانیم طیف بیشتری از محصولات را برایتان تامین کنیم.

سال 1400 را با معرفی و رونمایی اولین اپلیکیشن تخصصی حسابداری بورس با نام بورسل آغاز کردیم که در نمایشگاه اینوتکس به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

امسال نیز تمام تلاش خود را میکنیم تا قرن جدید را با محصولی متفاوت در حوزه رستورانی با نام سپندپلاس شروع کنیم. این محصول با همکاری مجموعه نام آشنای سپند طراحی و تولید شده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

قدردان شما هستیم

قدردانیم که اعتماد شما را همانند گذشته همراه خود داشتیم؛ اعتمادی که همیشه به ما انرژی داده تا قدم های خود را محکم تر از قبل برداریم.

به پاس این همراهی و اعتماد، شکرگزار خداوند متعال هستیم و از درگاهش برایتان در سال و قرن جدید سلامتی، شادکامی، موفقیت،‌ عشق و همدلی آرزومندیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =