ویدئو وال جی پلاس در پاساژ مافی تهران

زمان شروع پروژه: 
زمان پایان پروژه: 
مدت زمان اجرای پروژه: 
نوع کارفرما: 

فروش و نصب ویدئو وال جی پلاس با پنل صنعتی ال جی در بخش ورودی مرکز تجاری مافی تهران ، افتخار اولین همکاری با آن مجموعه محترم را بدست آوردیم.

این روزها در پایتخت، با توجه فراگیری استفاده از ویدئو وال ها یا همان نمایشگرهای صنعتی در مراکز تجاری ، به ندرت پاساژی را می بینید که در آن از ویدئو وال ها استفاده نشده باشد. نیوتک نیز بعنوان ارائه دهنده انواع ویدئو وال و همکاری هایی که با برندهای مطرح این حوزه دارد ، تاکنون با مراکز تجاری متعددی، همکاری داشته است. اینبار پروژه فروش و نصب یک ست 3*3 از نمایشگرهای صنعتی جی پلاس ال جی را در بخش ورودی پاساژ مافی تهران، واقع در قلب بازار میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، در دست اجرا داشتیم .

ویدئو وال ‌ها در مجتمع های تجاری

ویدئو وال ها  برای تأثیر عمیق و جلب نظر با ایجاد تصاویر بزرگ در لابی‌ها، ایستگاه‌های قطار، مراکز خرید یا دیگر مکان‌های عمومی، بسیار پر طرفدارند.

عموماً در اکثر مجتمع های تجاری ، محل هایی وجود دارد که بر روی آن ها تابلوهای لایت باکس و یا بنر های تبلیغاتی قرار دارند؛ با استفاده از نمایشگرهای صنعتی یا همان ویدئو وال ها ،  می توان آن ها را به روز کرده و هر نوع تبلیغات و اطلاع رسانی را بدون هزینه های چاپ و … در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند. همچنین در ووید ها ، نورگیر ها و یا مناطق با دید بازتر می توان از نصب انواع ویدئو وال بهره مند شد. ( در صفحه زیر محصولات را مشاهده نمایید. )

خرید ویدئو وال

جی پلاس ال جی

در این پروژه از پنل 49 اینچ جی پلاس ال جی مدل  G+ GVL-49JH35 استفاده شد. متناسب با نکاتی که در این نوع کاربری ویدئو ال ها توضیح دادیم ، کیفیت پخش در کارکرد مستمر ، طول عمر و همچنین روشنایی تصویر در محیط های پرنور ، بعنوان مهم ترین عوامل انتخاب محصول متناسب با این پروژه مطرح بود که در کنار سایر عوامل کارشناسی ، نصب و تایید شد. علاوه بر همه این ها ، با اینکه جی پلاس ال جی محصول از به روزترین های این حوزه است در مقایسه با محصول های مشابه، محصول اقتصادی نیز بشمار می آید و همین امر نیز آن را در طیق ویدئو وال های پرفروش نیوتک قرار داده است.

نیوتک در پایان از اطیمنان مجموعه تجاری مافی، کمال قدردانی راداشته و برآنست تا با جلب رضایت ایشان ، پاسخگوی این اعتماد ارزشمند باشد.

محصولات ارائه شده

نمایشگر صنعتی ال جی مدل 86BH5C

قیمت اصلی 25,648,556,555 تومان بود.قیمت فعلی 25,148,556,555 تومان است.
کد کالا: 86BH5C
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی
● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس

ویدئو وال نیوتک مدل ONT-55VW35L

قیمت اصلی 25,822,514,362 تومان بود.قیمت فعلی 25,122,514,362 تومان است.
افزودن به سبد خرید
کد کالا: ONTEC 55VW35L
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی ● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس