فروش 40 دستگاه ویدئو وال نیوتک در سازمان فناوری اطلاعات

زمان شروع پروژه:  
زمان پایان پروژه:  
مدت زمان اجرای پروژه:  
نوع کارفرما:  

افتخار آن را داشتیم با همکاری شرکت پارسیان افلاک ، در پروژه ای به سفارش سازمان فناوری اطلاعات کشور ، یک همکاری سه جانبه در فروش و نصب 40 عدد از نمایشگرهای صنعتی ( ویدئو وال ) نیوتک را داشته باشیم.

در این پروژه ،  پس از کارشناسی های لازم ، سه ماتریس در چیدمان های 2*2 ، 4*2  و 14*2 که ابعاد آخر بنوعی در 7 زون 2*2 پیاده سازی و اجرا شد، ویدئو وال نیوتک پنل الجی مدل  ONTEC-55VW35L جانمائی و نصب  و همچنین بنا به لزوم  مدیریت داده ها ، از کنترلر های برند ATEN مدل های 3200 , 5808 , 5404 نیز اسفاده شد.

ویدئو وال نیوتک با پنل الجی مدل ONTEC-55VW35L

این مدل از سری پنل های صنعتی الجی با حاشیه بسیار باریک ۲٫۳mm  در بالا و سمت چپ و ۱٫۲ mm در سمت راست و لبه پایینی یکی از ظریف ترین نمایشگر در صنعت ویدئو وال محسوب می شود؛ از طرفی  این  پنل  برای عملیات بی وقفه و شرایط چالش برانگیز طراحی شده است، با ارائه شفافیت ۵۰۰nit و بدون از دست رفتن کیفیت تصویر، محتوا را در شرایط نوری مختلف به بهترین شکل نمایش می دهد. بنابر این برای این پروژه که بنوعی رصد کردن دیتا در آن مطرح است،  ONTEC-55VW35L  ، مناسبت ترین مدل ویدئو وال ازسری نمایشگرهای صنعتی متنوع موجود در بازار به شمار می آید.

در پایان ضمن قدردانی از استقبال ، اطمینان و انتخاب همراهان نیوتک ، از اینکه توانسته ایم با ارائه و فروش انواع ویدئو ال ، با رضایت و سرعت کم نظیری در این دو سال اخیر در پروژه های مختلف فروش و نصب انواع نمایشگرهای صنعتی ( ویدئو وال )  در خدمت شما عزیزان باشیم، بسیار خرسندیم.

در این پروژه نیز از زحمات مجموعه محترم مجموعه پارسیان افلاک و  بخصوص اعتماد مجموعه محترم سازمان فناوری اطلاعات کشور، کمال قدردانی را داریم.

محصولات ارائه شده

نمایشگر صنعتی ال جی مدل 86BH5C

25,148,556,555 تومان
کد کالا: 86BH5C
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی
● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس

ویدئو وال نیوتک مدل ONT-55VW35L

25,122,514,362 تومان
افزودن به سبد خرید
کد کالا: ONTEC 55VW35L
● اتاق های مانیتورینگ و کنترل (مترو، کنترل ترافیک و مدیریت بحران) ● اتاق های فرمان (نفت، گاز، برق، مخابرات، آب و فاضلاب) ● مراکز تجاری، اداری، عمومی، تفریحی ● بردهای اطلاع رسانی فروشگاه ها ● سالن های اجتماعات شرکت ها،دانشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و… ● شعب بانکها و موسسات مالی، صرافی ها، دفاتر بورس