نرم افزار

کیوسک های لمسی شارژری به چه منظور طراحی شده اند ؟

معرفی کیوسک های لمسی شارژری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تکنولوژی هیچ گاه متوقف نمی شود و شاید بنوعی نمیتوان برای آن سقفی تعیین کرد! چراکه تکنولوژی بر پایه سهولت، سرعت ، بهینه سازی و جذابیت بنا شده و تقریبا هیچکدام از این پارامترها محدودیتی ندارند؛ گویی قبل از آنکه ما جایی باشیم ، تکنولوژی از پیش آنجاست!

در مقالات قبلی مرتبط با کیوسک های تاچ،  هر بار با انواع کاربری آن ها در جاهای مختلف بیشتر آشنا شدیم. حال در ادامه ی بحث معرفی مدل های برتر کیوسک های لمسی تعاملی ، در این مقاله قصد داریم به کاربری منحصر به فرد کیوسک های لمسی شارژی نیوتک ، سری SKCH بپردازیم.

تصور کنید در یک مکان عمومی پر مخاطب برای مثال : مرکز خرید، فرودگاه ، بیمارستان یا یک باشگاه ورزشی هستید و نیاز دارید تا موبایل خود را شارژ کنید. اگر بخواهید زمانی را کنار یک پریز برق برای شارژ گوشی موبایل خود منتظر بمانید، زمانتان هدر می رود؛ از طرفی نمیتوانید گوشی تلفن همراهتان را در حالت شارژ گذاشته و بروید و به کارتان برسید.

سری شارژی کیوسک های لمسی نیوتک ضمن داشتن امکانات معمول کیوسک ها، سازه ای بسیار متفاوت دارند که بر اساس یک نیاز عمومی و فوق العاده هوشمندانه طراحی شده اند. در سازه این مدل ، تعدادی محفظه کوچک که تنها با اثر انگشت افراد باز و بسته می شود، تعبیه شده که پورت های مناسب برای شارژ انواع گوشی در آن موجود است. در واقع در طراحی این محصول، قسمتی نیست که از نظر کاربری فکری برای آن نشده باشد!

حال شما با یک کامپیوتر مالتی تاچ مواجه هستید که تنها با لمس کردن صفحه لمسی آن می توانید ، در کمترین زمان ممکن به یک اطلاعیه، نرم افزار ، وبسایت ، پنل ثبت نام  و … دست یابید. میتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و البته از طریق بلوتوث اطلاعات مورد نظرتان را رد وبدل کنید!

از طرفی شما میتوانید موبایل خود را در محفظه ی ها ی امنیتی این استند ، شارژ کنید. نتیجتاً در طول این مدت با خیالی آسوده فرصت دارید تا به هر کار دیگری نظیر خرید، صرف غذا، مطالعه، ورزش ( در باشگاه های ورزشی ) و … پرداخته و از زمانتان نهایت لذت را ببرید.

از آنجائیکه در طراحی این محصول، تعامل کاربر با دستگاه به حداکثر رسیده است ، لذا از این منظر، SKCH ها در مکان های عمومی زیادی می توانند مورد استفاده قرار  بگیرند.

اوایل سال جدید برای نخستین بار این محصول را به بازار معرفی کردیم که در همین مدت کم مورد استقبال شما همراهان قرار گرفته است. در ادامه این مسیر برآنیم تا با ارائه تازه های دنیای تکنولوژی، خدمات ارزنده و نوینی را به هم میهنانمان عرضه کنیم.

شما میتوانید با کلیک بر روی کیوسک های لمسی شارژری نیوتک، به اطلاعات فنی بیشتر درباره  این محصول دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =