نرم افزار

کیوسک های لمسی اطلاع رسانی، تسهیلاتی جدید برای مشتریان!

کیوسک های لمسی اطلاع رسانی، تسهیلاتی جدید برای مشتریان!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نقش کیوسک های لمسی از مراکز خرید تا بانک ها !

در دنیای امروز با سرعت چشمگیر رشد تکنولوژی، بانک ها نیز همچون سایر بخش های خدماتی، گام های موثری همگام با استانداردهای بین المللی برداشته اند ؛ بعلاوه بدلیل اهمیت “سرعت” در کنار اعتماد در بهبود روند ارائه خدمات بانکی و بقای مشتری، یک فضای رقابتی نیز دراین میان شکل گرفته است.

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است تا در انجام عملیات مختلف بانکی زمان زیادی را در انتظار مانده اید؛ دریافت فرم یا فرم های مربوط به درخواست تان ، سوالات مختلف جهت کسب آگاهی از خدمات مختلف بانکی و … از آن دسته از کارهایی ست که با تکنولوژی روز دنیا براحتی تسریع و تسهیل می شود؛ نقش کیوسک های لمسی تعاملی در اینجا بیش از پیش پر رنگ می شود؛ از طریق این کیوسک های لمسی و یک نرم افزار واسط گرافیکی می توان این امکان را فراهم آورد تا انواع خدمات بانکی اعم از انواع حساب، انواع تسهیلات و مدارک مورد نیاز هر یک از خدمات، ارائه خدمات ارزی و … در یک منو برای کاربران قابل دسترسی بوده و اطلاعات کامل از هر کدام از خدمات در اختیار ایشان قرار گیرد.

 بعلاوه برای انجام هرگونه عملیات بانکی فرم یا فرم های مربوط به آن قابل دستیابی و چاپ باشد که طبیعتاً منجر به افزایش سهولت و سرعت در پروسه کار مشتری خواهد شد. افزودن قابلیت هایی نظیر ارائه یک آلبوم از طرح های متنوع کارت های هدیه بسته به مناسبت های مختلف و دیگر ایده های تبلیغاتی متناسب با نیازهای بانک ها نیز می تواند به آن اضافه شود.

همچنین استفاده از این کیوسک های لمسی بعنوان یک ابزار تعاملی میان خود کارمندان بانک و البته سایر سازمان هایی نظیر آن، امروزه مرسوم شده است ؛ چراکه در آن جا نیز انواع برنامه های کاری، سیستم اتوماسیون ، فرآیندهای کاری مختلف و سیستم ارجاع آن ها به واحد دیگر و انواع اطلاع رسانی ، همگی بصورت یکجا در معرض عموم کارمندان قرار می گیرد. البته امکان تعامل با دستگاه و امکان ارتباط با سیستم تنها از طریق لمس کردن آن را نیز نمیتوان نادیده گرفت، چراکه صرف یک بیل برد اطلاع رسانی نمایشی نمی توان تعاملات درون تیمی را پیش برد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =