نرم افزار

معرفی کیوسک های سلف اوردر هتلی

معرفی کیوسک های سلف اوردر هتلی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همه ما تجربه ی دردسرهای ورود و رزرویشن در هتل های مختلف داخلی یا خارجی را داشته ایم؛ چه بعنوان کارمند هتل و چه بعنوان یک مراجع ( مهمان)! امروزه هتل ها همگام با تکنولوژی در جهت بالا بردن سرعت، ایجاد سهولت ،کاهش نیروهای انسانی و هزینه ها، ارائه­ی هر چه بهتر سرویس ها و خدمات خود و نهایتاً  بمنظور جذب هر چه بیشتر مشتریان شان از کیوسک های سلف اوردر استفاده می کنند. اما این کیوسک های سلف اوردر چگونه تا این اندازه محبوب و کاربری شده و جای خود را در هتل ها باز کرده اند؟

تصور کنید در یک هتل تنها با لمس چند گزینه و بدون دردسر به هر آنچه می خواهید دسترسی پیدا می کنید. شما در ابتدا با اسکن کارت شناسایی خود در سیستم ورود هتل، بعنوان یک مهمان جدید معرفی می گردید؛ حال قادرید اتاق های خالی موجود در هتل را بصورت سه بعدی مشاهده نموده و تنها با لمس چند گزینه اتاق مورد نظر را انتخاب نمایید.

شما همچنین قادرید قسمت های مختلف هتل اعم از سالن های غذا خوری، کافی شاپ، رستوران، کارواش، سالن ورزشی، استخر، سونا و …. را براحتی پیدا کنید، کافیست گزینه ی مربوط به مقصد مورد نظرتان را لمس نموده تا کلیه ی اطلاعات و حتی تصاویر مربوط به آنجا در اختیارتان قرا گیرد؛ به همین راحتی و به همین سرعت! بعلاوه در لابی هتل هم می توانید به اینترنت یکی از کیوسک متصل شده و با دریافت اپلیکیشن هتل، از راه دور با آن کار کنید؛  انتخاب با شماست!پس از پرداخت صورت حساب خود ازطریق دستگاه پوز همین کیوسک، می توانید کارت ورود به اتاق را از دستگاه بگیرید! بعد از ورود به اتاق تان و یک استراحت کوتاه احتمالاً اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، یافتن مکان های تفریحی، نقشه ی شهر و یا حتی قسمت های مختلف هتل و … می باشد. نگرا ن نباشید!  نیاز به جستجو در اینترنت یا یک راهنما و هیچ چیز دیگری ندارید؛ به کیوسک های لمسی موجود در لابی هتل مراجعه کنید. کلیه ی مکان های توریستی، نقشه شهر، معرفی انواع بناهای تاریخی آنجا و … براحتی در دسترس شماست، میتوانید نقشه ی شهر یا ایستگاه های مترو را پرینت گرفته و همراه خود ببرید.

صاحبان هتل نیز قادرند با پخش تبلیغات و پذیرفتن اسپانسر از برندها، مکان ها­ی تفریحی- توریستی، رستوران ها و غیره ، در حالات عدم استفاده از کیوسک، منافع مالی خود را تأمین نموده و مهمانان زیادی را از سراسر دنیا جذب هتل خود کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *