نرم افزار

با تخته های سفید فضاهای آموزشی خداحافظی کنید!

کامپیوترهای لمسی تعاملی جایگزین تخته های سیاه و سفید!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروزه سخت افزارهای مالتی تاچ تعاملی با سرعت هر چه تمام تر، تقریباً در تمامی زمینه های فرهنگی، آموزشی، صنعتی، تجاری، اداری و … بکار گرفته می شوند؛ اینبار با وجود کامپیوترهای لمسی دیواری، باید با تخته های سفید فضاهای آموزشی خداحافظی کنید! چراکه از طریق کامپیوترهای لمسی تعاملی، درحالیکه همه چیز بطور یکجا برایتان فراهم است، به شیوه ای فوق العاده اثرگذار و کم نظیر، مخاطبان را درگیر فضای آموزشی می کنید!

امکان استفاده هم زمان دانش آموزان ضمن استفاده از تکنولوژی جذاب تاچ ، مشارکت و روحیه تیمی را به امری لذت بخش بدل کرده و در عین حال موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می گردد. شاید تنها راهی که  در این دهه ی اخیر در کشورمان به منظور تسهیل انتقال پیام و جذابیت در امر آموزش مورد استفاده قرار گرفته، استفاده از سیستم  ویدیو پروجکشن می باشد که مستلزم صرف هزینه های زیادی جهت تأمین تجهیزات لازم بوده  و دست آخر هم از آن فضای مشارکتی و تعاملی لذت بخش ضمن استفاده از تکنولوژی تاچ، خبری نیست! بنابراین، این شیب زیاد نمودار نرخ رشد استفاده از سخت افزارهای مالتی تاچ در کشورهای توسعه یافته کاملا قابل درک می باشد.

استفاده صرف از نمایشگرها هم که کاری به جز پخش از پیش نمی ورد و نمی تواند جای یک تخته را بگیرد!

بنابراین این کامپیوترهای لمسی با سازه ای ظریف و کمجا نه تنها به فضا جذابیت می بخشند، بلکه ابزاری مدرن به حساب می آیند که امکان ارتباط حتی در میان چندین کاربر را فراهم میکنند؛ از طرفی می توان هر نرم افزار یا راهکاری را نیز بر روی آن ها نصب کرد تا همه چیز تنها با لمس کردن در کسری از ثانیه انجام شود!

به تازگی در استودیو ضبط برنامه آموزش در سه دقیقه قلمچی (کانون فرهنگی آموزش) ، کامپیوترهای چند لمسی جایگزین سیستم های قدیمی و رایج گذشته گشته که می تواند نشان از سر آغاز به روز شدن کشور عزیزمان با تکنولوژی مالتی تاچ در دنیا داشته باشد و البته از این بابت ضمن تبریک به آن مجموعه محترم از اعتماد ایشان نیز بسیار قدردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *