سخت افزار, ویدئو وال و نمایشگر صنعتی

ویدئو وال پرطرفدارترین ایده تبلیغاتی در مراکز تجاری

ویدئو وال پرطرفدارترین ایده تبلیغاتی در مراکز تجاری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویدئو وال مراکز خرید

ویدئو وال که به نوعی می توان نام نمایشگرهای دیواری را روی آن نهاد، ترکیبی از تعداد زیادی صفحه نمایش یا تلویزیون است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک صفحه واسط بزرگ را تشکیل می دهند ؛ همچنین دارای قابلیت دریافت تعداد زیادی ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده،تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید.

در دنیای امروز، می توان ادعا کرد در تقریبا در همه ی مراکز خرید مدرن، از ویدئو وال ها بعنوان یک بستر تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار استفاده می شود؛ جدا از پخش تبلیغات بر روی ویدئوال ها، اخیراً ایده های جدیدی نظیر برگزاری لیگ های بازی در پاساژها بر روی ویدئو وال مراکز خرید نیز به میان آمده است. اما چه عاملی سبب می شود تا دیگر ابزارهای تبلیغاتی در مقایسه با ویدئووال ها کمتر مورد توجه مردم واقع شوند؟

نمایه های تصویری و گرافیکی همواره از جذاب ترین محتواها به شمار می آیند ؛ از طرفی زنده بودن تصاویر و رنگ ها در مقایسه با یک بیلبورد تبلیغاتی ، تاثیرگذاری را صدچندان میکند. زمانیکه مردم در یک پاساژ در حال گشت و گذار و خرید کردن هستند، در میان برندها و فروشگاه های مختلف که تقریبا دریک حال و هوا هستند، هیچ چیز به اندازه یک تصویر زنده در ابعاد بزرگ توجه شان را جلب نمی کند؛ نکته در اینجاست که علاوه بر جذابیت ، این امکان نیز فراهم است تا آنچه را بعنوان تبلیغات میبینند ، همانجا در آن مرکز بیابند. همه ی این عوامل ویدئو وال را به پرطرفدارترین ایده تبلیغاتی در مراکز تجاری بدل کرده است.

نیوتک نماینده گلدیران در ارائه انواع ویدئو وال

نیوتک این افتخار را دارد که در زمینه ارائه انواع ویدئو وال ، بعنوان نماینده شرکت گلدیران فعالیت داشته باشد؛ بسیار خرسندیم  در همین راستا، در همایش اخیر برترین برندهای مراکز خرید به میزبانی تجارت طلایی، با معرفی خدمات جدید نیوتک در این زمینه در خدمت شما همراهان همیشگی بودیم ؛ استقبال شما عزیزان در رونمائی از این محصول جدید نیوتک، موجب دلگرمی ما شد؛ در ادامه امید داریم ، رضایت شما را همچون گذشته به دست آوریم.

خوشبختانه این تکنولوژی در کشور عزیزمان نیز در حال فرهنگ سازی و اشاعه می باشد که با افتخار درآینده ای نزدیک اخبار پروژ ه های اجرایی را در قسمت پروژه ها منتشر خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *