سخت افزار

تحول در مراکز بازی دنیا با میزهای مالتی تاچ تعاملی

تحول در مراکز بازی دنیا با میزهای مالتی تاچ تعاملی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با گسترش فناوری مالتی تاچ و سخت افزارها و نرم افزارهای تعاملی، در حال حاضر در مراکز بازی دیگر کشورهای به روز دنیا، از میزهای تعاملی مالتی تاچ به منظور انجام  بازی های تعاملی مالتی تاچ استفاده می شود که از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند و آنگونه که از آمارها پیداست،  تاثیر چشمگیری در افزایش  تعداد مخاطبین این مراکز داشته اند. اما چرا نسل از بازی های تعاملی به شدت مورد استفاده قرار گرفته اند و نیازهای مشتریان و صاحبان این مراکز توأمان برآورده کرده اند؟

در این جا می خواهیم مزایای مهم استفاده از این سیستم ها در این مراکز بازی مدرن را بررسی کنیم:

1- از آنجا که سیستم های مالتی تاچ با منطق کاربری های تعاملی طراحی و تولید شده اند، این امکان فراهم آمده تا جمعی از کاربران به بازی های گروهی پرداخته که نتیجتاً هیجان را در بازی بالا برده و علاقه مندان بسیاری را جذب خود می کند. به این ترتیب خطر انزوای بازی های رایانه ای امروز که از تهدیدهای اساسی تکنولوژی به شمار می رود، تا حدی در حاشیه امنیت می رود.

2-  معمولاً در مراکز بازی شما باید در صفوف منتهی به گیت های مختلف کارت بازی خود را شارژ کنید تا قادر به استفاده از بازی ها بر اساس مقدار پولی که کارت خود را با آن شارژ کرده اید باشید؛ شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که حین بازی، شارژ کارتتان تمام شده و مجبور شده اید وسط بازی مجدداً به صفوف گیت ها بپیوندید!

با تعبیه کردن دستگاه پوز در میزهای مالتی تاچ، این مشکل را برای همیشه فراموش کنید، چراکه قادرید بدون دردسرهای پیشین، بدون دغدغه هر چقدر دلتان میخواهد بازی کنید.

3- شاید برایتان جالب باشد تا از عکس العمل هایتان حین انجام این بازی های هیجان انگیز، تصاویری خاطره انگیز ثبت کنید! تعبیه دوربین و در عین حال پرینتر در این میزها، این امکان را به شما میدهد که شب خود را با ثبت لحظات جذاب حین بازی، کامل کنید!

4- ظاهر  زیبای این میزهای چند لمسی ضمن اینکه مرکز بازی مورد نظر را به یک مکان مدرن و لوکس بدل میکند، برای مخاطبان نیز بسیار دلپذیر بوده و همواره علاوه بر کودکان ونوجوانان،  توجه بزرگسالان را نیز به خود جلب می نماید.

5- در حوزه مالتی تاچ، به مراتب طیف وسیع تری از بازی های تعاملی را میتوان طراحی و تولید نمود که با اجرا بر روی این میزهای چند لمسی ،  میتوان از نهایت قابلیت چند لمسی بودن و یا منطق تعاملی آنها نهایت لذت را برد؛ تجربه ای که جایی دیگر نمی توانید آنرا لمس کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *