سخت افزار

میزهای لمسی تعاملی در دفاتر مدیران یا اتاق های کنفرانس!

میزهای لمسی تعاملی در دفاتر مدیران یا اتاق های کنفرانس!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله قصد داریم بدانیم : چرا میزهای لمسی تعاملی جای گزین میزهای معمولی دراتاق های کنفرانس شده اند ؟ تصور کنید در دفترکاری خود جلسه ای را مقرر نموده اید تا با شخص یا گروه خاصی به مذاکره بپردازید؛ این جلسه احتمالاً یا در اتاق کنفرانس و یا  اتاق کاری خودتان برگزار خواهد شد. در هر حال یکی از مسایل رایج و کلافه کننده حین مذاکره و گفتگو اینست که شما ناچارید بمنظور نمایش رزومه شرکت، نمونه ی کارهایتان، معرفی خدمات و سرویس های قابل ارائه با جزییات کامل و … بارها و بارها تبلت یا لپتاپ خود را بین اعضای شرکت کننده در جلسه بگردانید تا همگان ببینند. در صورت استفاده از نمایشگرها ی بزرگ هم ، امکان لمس کردن و کار کردن با سیستم برای اعضا میسر نبوده و باز مجبور می شوید به هر روی از طریق یک لپ تاپ یا پی سی فایل های مورد نظرتان را وارد کرده و نمایش دهید و عملیاتی مثل عقب و جلو زدن، بزرگنمایی، چرخش و … را از راه دور انجام دهید،‌ درواقع کنترل اجرای قسمت های مختلف تنها در دست خودتان است، به این ترتیب گاهاً ممکن است حاضرین دیگر در جلسه خواهان بازپخش یا بررسی قسمت های دیگر بوده ، اما در رودربایستی خواسته ی خود را مطرح نکنند و یا بدین ترتیب سیستم ارائه کند و خسته کننده پیش برود!

حال از این فضا خارج شده و یک فضای کاملاً تعاملی و مدرن را تصور کنید! یک میز مالتی تاچ تعاملی بعنوان میز کنفرانس یا در ابعاد کوچک تر در قالب میز وسط مبلمان اتاق کاری تان، اوضاع را کاملا تغییر میدهد!

 میزهای لمسی تعاملی این امکان را بوجود آورده اند تا اعضای مشارکت کننده در جلسات براحتی و سر جای خود درحالیکه دور یک میز نشسته اند، به تمام آنچه می خواهند دسترسی داشته و قسمت های مختلف موردنظرشان را لمس نمایند. امکان بزرگنمایی، چرخش، دسترسی به اینترنت، پورت های ورودی مختلف در صورت نیاز و… همه چیز بصورت یکجا در یک میز لمسی زیبا و لوکس فراهم شده و خیالتان را از هر بابت راحت میکند ؛.تاثیر و لذت این تعامل همزمان بین اعضا بدون تردید قابل کتمان نبوده و امروزه عده ی زیادی را به  سمت و سوی دنیای مالتی تاچ سوق داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *