سخت افزار

مروری به کارنامه سال 97 نیوتک

مروری به کارنامه سال 97 نیوتک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آستانه نوروز 1398 باستانی بر آن شدیم تا ضمن تبریک سال نو خدمت شما همراهان ارزشمند، که با اعتمادتان زمینه ساز پیشرفت نیوتک در این سال ها شده اید، کارنامه نیوتک در سال 97 را مرور کرده و همچنین به برنامه های آتی در زمینه تکنولوژی های تعاملی در سال پیش رو نیز نیم نگاهی داشته باشیم.

از ابتدای سال گذشته با ارائه مدل های مختلف کیوسک و میزهای لمسی ، دامنه ی سبد محصولات مان گسترده تر شد؛ مشخصاً با ارائه تجهیزات رستورانی هوشمند، شامل کیوسک های سفارش گیری و میزهای تعاملی رستورانی، فرصت همکاری با رستوران ها و فودکورت های مراکز خرید برایمان ایجاد شد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت ؛ تا جائیکه، این دسته از خدمات رستورانی ، در سال پیش رو نیز در دستور کار نیوتک قرار خواهد گرفت.

از آن طرف با طرح توسعه نرم افزار دیزاین که اواخر سال 96 رونمائی شده بود، علاوه بر افتخار همکاری با تعداد بیشتری از فعالان ِ این عرصه، رضایت مشتریان قدیمی ترِ این محصول را نیز بدست آوردیم که بسیار موجب خرسندی ماست.

در کنار این دو محصول پرکار، خدمات اجاره میز ، کیوسک های تعاملی و نرم افزارهای نمایشگاهی همچون نرم افزار دریافت اطلاعات ، مسیریابی و گالری در انواع نمایشگاه ها، سمینارها، فستیوال ها و …همواره برقرار بود؛ چراکه با هزینه ای اندک در خدمات اجاره ، یک امکان مدرن و کارآمد برای فعالان تمامی حوزه ها فراهم می شد تا در غرفه های نمایشگاهی ، با بالاترین کیفیت میزبان مخاطبان خود باشند ؛ نتیجتاً این فرصت های ناب همکاری در حیطه اجاره، درکارنامه افتخارات نیوتک به ثبت رسیدند ؛ لذا بسیار آماده ایم تا با کیفیت بیشتر و ارائه خدمات نمایشگاهی جدید ، در سال 98 نیز این جریان را با قدرتی بیش از پیش ادامه دهیم.

در دسته دیگر خدمات نیوتک در ارائه ابزار تبلیغاتی از جمله آدمک های هوشمند و تلفیق کاربری شان با کیوسک های تاچ، موفق شدیم با نهادهای نیمه دولتی و خصوصی صاحب نامی همکاری کنیم و ازآنجا که این تکنولوژیِ تلفیقی در اولین آزمایش های خود برای بارهای نخستین مورد آزمایش و استفاده قرار می گرفت، بسیار سرفراز شدیم که نهایتاً جای خود را پیدا کرده و بسیار مورد استقبال قرار گرفت؛ لذا پیش بینی می شود این تکنولوژی نوین در سال پیش رو نیز طرفداران خاص خود را داشته باشد.

در بحث کیوسک های فروشگاهی ، میتوان گفت بنوعی فرهنگ سازی این فناوری در فروشگاه های پایتخت آغاز شده و با ایجاد یک سری همکاری جدید در این زمینه ، نسبت به آینده ی آن بسیار خوشبینیم.

و اما خدمات پرطرفدار فروش ویدئو وال نیز همواره از ابتدا در جریان بوده و با این همین نگاه نیز پابرجا خواهد بود؛ چراکه زیربنای فرهنگ سازی این دسته از تکنولوژی در کشورمان از سال ها پیش ساخته شده و کار در این حوزه با انواع نهادهای دولتی ، مراکز تجاری و … را برایمان میسر ساخته است ؛لذا به امید خدا همچنان به قوت خود در این زمینه باقی خواهیم ماند.

بنابراین با این نگاه اجمالی و مرور نقاط پررنگ نیوتک در سال جاری، با همراهی شما عزیزان به استقبال سال 1398 میرویم .

بار دیگر در پایان نوروز باستانی را به تک تک شما تبریک عرض می نمائیم ؛ باشد که سالی سرشار از رضایت و زنده دلی را در کنار هم بسازیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *