سخت افزار

حضور نیوتک در پنجمین همایش تجارت طلایی

حضور نیوتک در پنجمین همایش تجارت طلایی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیوتک در پنجمین همایش تقدیر و تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور، که پانزدهم شهریور ماه، مطابق هرسال به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار شد، حضورپیدا کرد.

برای پنجمین سال متوالی ست که مجله تجارت طلایی بعنوان اولین و تنها رسانه تخصصی مراکز خرید و مجتمع های تجاری توانسته میزبان کارفرمایان، مدیران، اساتید و کارشناسان، فعالان، نوآوران و علاقه مندان این حوزه باشد!

صنعت مراکز خرید و متجمع‌های تجاری در ایران نیازمند انجام فعالیت‌های علمی و کارشناسی همراه با ارزیابی‌های جدی از سوی مردم، نهادهای مدنی و سازمان‌های ذیربط دارد. تا از یکنواختی و رکود به دور بوده و به سمت رشد و ارتقای کمی و کیفی رسیده  و حتی فراتر از آن برود. تجارت طلایی نیز

به عنوان یک مؤسسه علمی تأثیرگذار، نقش مؤثری در این روند داشته و با نوگرایی در عرصه برگزاری همایش، همواره حامی این روند بوده است. از آن طرف این گردهمایی طی این 4 سال اخیر با استقبال گسترده فعالان این حوزه نیز روبرو گشته است؛ لذا در این دوره شاهد نوآوری ها و تغییراتی در جهت ارتقاء کمی و کیفی مراسم بودیم .

همچون سالیان قبل درساعات اولیه همایش ، شاهد حضور مهمانان اعم از چهره های به نام هنری، مدیران ارشد دولتی و همچنین مدیران مراکز خرید و برندهای خرده فروشی مطرح کشور بودیم. در طول همایش نیز ضمن تقدیر از چهره های خلاق این صنعت، در جهت ارتقاء کیفی مراسم، تنی چند از بهترین و زبده ترین  اساتید بین الملل، هر یک در حوزه تخصصی شان، به سخنرانی و ارائه به روزترین استانداردهای جهانی در این زمینه پرداختند و مراسم با تجلیل از برترین های این عرصه پایان یافت.

اما در این میان حامیان همیشگی این همایش نیز در قسمت لابی هتل ضمن معرفی آخرین دستاوردهای خود که هر یک بنوعی به دنیای مراکز خرید مربوط می شد، به ارائه خدمات خود پرداختند که با استقبال مدعوین عزیز همراه بود. نیوتک نیز طبق سنت سالیان پیش آخرین تکنولوژی های بومی کشور در زمینه ارائه کیوسک های لمسی مسیریابی مراکز خرید و خدماتی از این دست را ارائه کرد. لذا تجدید دیدار با همراهان قدیمی که حال به دامنه مشتریان نیوتک پیوسته اند و همچنین شکل گیری ارتباطات جدید در پی ملاقات و استقبال دیگر فعالان این حوزه، موجبات افتخار و خرسندی ما را فراهم ساخت.

در پایان از بانی و مدیریت محترم موسسه تجارت طلایی، جناب آقای مهندس شاهرخ کشاورز ، که با خلق فرصت های انیچنینی موجب رشد و پیشرفت دنیای مراکز تجاری و خرده فروشی در کشورمان و همچنین معرفی چهره های خلاق این حوزه می شوند ، کمال قدردانی را داشته  و برای ایشان موفقیت و رضایت روزافزون را خواستاریم. باشد که در این حوزه، دست به دست این عزیزان ایرانی سربلند و خودکفا در سطح استاندارهای جهانی مراکز تجاری داشته باشیم.

شما میتوانید از طریق لینک http://www.goldenbusinessmagazine.com/ به گزارش کامل این مراسم دست یابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =