سخت افزار

جادوی آینه های جادویی!

جادوی آینه های جادویی!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شاید تنها مکان در یک مجتمع پر تنش و شلوغ تجاری یا اداری، سرویس بهداشتی آن باشد، جایی که از بحبوحه خبری و اطلاعاتی و تبلیغاتی خبری نیست! با این همه، دفتر روزنامه نیویورک تایمز با استفاده از آینه های جادویی حتی از این فضا نیز برای انتقال اطلاعات، نمایش تیترها و تبلیغات استفاده کرده است،‌ به گونه ای که کاربر با نگاه کردن به آینه می تواند حین مشاهده خود یا مرتب کردن موها، تیتر آخرین اخبار را بخواند یا تبلیغات روز را مشاهده کند!

همانطور که می بینید، در دنیای امروز اهمیت تبلیغات تا حدی بالا رفته که متناسب با کلیه فضاها، ابزاری مدرن برای تبلیغات وجود دارد تا  برند های بزرگ و کوچک از این طریق نیز به رقابت بپردازند.

حتی امکان استفاده خانگی از این آینه های جادویی نیز جالب است؛ محققین در آزمایشگاه نیویورک تایمز یک آینه جادویی طراحی کرده اند که  می تواند شما را از آب و هوای بیرون منزل با خبر کند، تا تصمیم بگیرید که چه لباسی متناسب با شرایط جوی بپوشید؛ بهتر است! فقط این نیست؛ شما با استفاده از این آینه های جادویی می توانید به گشت و گذار در وب بپردازید و یا ایمیل ارسال کنید.

نسل بعدی آینه های جادویی

در نسل بعدی این فناوری، آینه های جادویی علاوه بر تمام ویژگی های که دارند، در قالب یک پی سی یا سیستم اندرویدی طراحی و روانه بازار خواهند شد تا امکان اجرای یک سری از نرم افزارها نیز بر روی آن ها ایجاد شود؛ بدین ترتیب دامنه کاربری آن ها در نسل بعدی این تکنولوژی بسیار گسترده تر خواهد شد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *