سخت افزار

برای تک تک شما همراهان عزیز آرزوی سلامتی داریم!

برای تک تک شما همراهان عزیز آرزوی سلامتی داریم!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که می دانید ،در سراسر دنیا ،در شرایط سختی به سر می بریم و همگی کم و بیش علاوه بر دغدغه ی ” سلامتی ” ، با مسائل معیشتی و اقتصادی نیز دست و پنجه نرم می کنیم. ما نیز در نیوتک ، از طرفی دغدغه سلامتی هم وطنان عزیز مان را داریم و از آن طرف ایستاده ایم تا با بهره گیری از دنیای فناوری، تاثیری در چرخه ی اقتصادی کشور و اشتغال زایی داشته باشیم.

سال خلاقیت و نوآوری

شرایط کنونی ، روند مشاغل را نیز بسیار تحت تاثیر قرار داده و ما نیز در نیوتک درصدد هستیم تا با خلاقیت و ارائه راهکارهای نوین ، ضمن حفظ سطح کیفی خدمات نیوتک ،در دو حوزه اجاره و فروش، بتوانیم دغدغه شما همراهان را درباره ” سلامتی”  و رعایت ” نکات بهداشتی”  کم و کمتر کرده و بدیت ترتیب مسئولیت اجتماعی خود را نیز ایفا کنیم.

از این روی ، به شما این خاطر اطمینان را می دهیم که کلیه مشاوره های تلفنی تیم کارشناسان فروش نیوتک ، بیش از پیش به قوت خود باقیست تا با خیال راحت و حتی بدون ضرورت برای شرکت در جلسات حضوری، تمام اطلاعات مورد نظرتان ، از تحلیل نیاز اولیه گرفته تا جزئیات فنی و کیفی محصولات نیوتک ( اعم از انواع سخت افزارهای تعاملی شامل  میز، کامپیوتر و استندهای لمسی و البته فروش ویدئو وال و  انواع نرم افزارها ) ، در اختیارتان قرار بگیرد. همچنین تمام صفر تا صد پروسه ارسال ، نصب و راه اندازی نیز بصورت تلفنی و با استفاده از امکانات نرم افزاری نوین قابل اجراست .

به این ترتیب مطابق روال سابق و با در نظر گرفتن راهکارهای جدید، با توان قوا در خدمت شما عزیزان هستیم و از صمیم قلب برای تک تک شما همراهان نیوتک ، آرزوی سلامتی و تندرستی داریم. باشد که در این شرایط، همبسته تر از قبل و در کنار هم برای رزوهای روشن تر بایستیم.

در پایان موکداً از شما عزیزان خواهشمندیم تا با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی، مسئولیت فردی و اجتماعی خود را بمنظور جلوگیری از شیوع گسترده ی این بیماری ایفا نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *