نرم افزار

معرفی کیوسک های سلف اوردر فرودگاهی

معرفی کیوسک های سلف اوردر فرودگاهی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تا به حال شده بعنوان یک مسافردر فرودگاه برای کسب اطلاعات مختلف با عجله از قسمتی به قسمت دیگر بروید و حتی نهایتاً در بعضی موارد بلاتکیف بمانید؟ احتمالاً در این پروسه،  قبل از پروازتان حسابی مضطرب وکلافه شده اید…! در دنیای مدرن امروزی استفاده از کیوسک های سلف اوردر فرودگاهی روز به روز در حال گسترش بوده و با استقبال عظیمی از سیل مخاطبان مواجه شده است؛ اما چرا…؟

در این مقاله قصد داریم با معرفی بیشتر این نسل از کیوسک های سلف اوردر چند لمسی، ساز و کار و انواع کاربری شان، با آن ها بیشتر آشنا شویم:

بعنوان یک مسافر، آخرین سفرتان را به یاد بیاورید؛ اینبار تصور کنید به محض ورودتان به یکی از کیوسک های سلف اوردر لمسی سر راهتان مراجعه می­کنید؛ شما در ابتدا می توانید به راحتی برچسب های چمدان هایتان را از دستگاه پرینت کرده و بارهایتان را آماده تحویل کنید؛ حال میتوانید با وارد کردن شماره پروازتان، یا با اسکن کردن پاسپورت و یا با اسکن کردن کارت بانکی تان، خود را به سیستم معرفی کرده و منتظر تایید اطلاعات بمانید؛ در ادامه سیستم کارت پروازتان را نمایش داده و شما  آن را چاپ میگیرید، به همین راحتی!

امکانات بیشمار دیگری نیز در اینجا در انتظار شماست، چک کردن صندلی های پرواز و در صورت امکان تغییر شماره صندلی تان، اطلاع از تاخیر و یا کنسلی پروازتان و در صورت لغو پرواز، جستجو برای پرواز جایگزین و هرگونه امکاناتی برایتان لحاظ گردیده است تا بدون هرگونه استرس و نگرانی به پرواز خود برسید!

همه ی این ها روز به روز محبوبیت این نسل از کیوسک های سلف اوردر چندلمسی را بیشتر و بیشتر کرده تا جاییکه این تکنولوژی در حال تثبیت شدن در اکثر فرودگاه های به روز دنیاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *