سخت افزار

کرونا هشداری برای تعقیب تکنولوژی

کرونا و تکنولوژی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وضعیت کرونا

اینبار قرار است از تغییر بگوییم، روزهای قبل از کرونا را به یاد بیاورید؛ تکنولوژی در این فاصله با ما چه کرده است؟ دنیا به کدام سمت و سو دارد پیش می رود؟

شاید شما هم جزو آن دسته از انسان ها هستید که با مقایسه شرایط فعلی و گذشته، همچنان در حسرت سر زدن به یک پاساژ، رفتن به سینما یا مدرسه و دانشگاه هستید.

شاید هم خودتان را با سرعتِ تغییرات وفق داده و فعالیت‌هایتان را با انواع شیوه های مجازی جایگزین کرده باشید.

چه تحمیل تکنولوژی به زندگیمان را بپذیریم و چه در مقابل آن مقاومت کنیم، واقعیت آن است که امروزه سفارشات و خریدهای اینترنتی، مدارس مجازی، دانشگاه های مجازی، ارتباطات کاری آنلاین، سیستم های پرداخت آنلاین و انواع کسب و کارهای آنلاین، جایگزین ارتباطات مستقیم انسانی شده‌اند.

بطور کلی ارتباطات انسانی در اغلب حوزه‌ها، به رابطه‌ی انسان با انواع گجت ها و ابزار تکنولوژی بدل شده است.

تعامل با دستگاه های الکترونیکی، نیروهای انسانی را بیش از پیش از چرخه کار خارج کرده و آن ها که خود را با فناوری روز تطبیق داده‌اند، نقش خود را در جای دیگری از این چرخه و به گونه‌ای نوین باز آفرینی کرده‌اند.

وضعیت نیوتک

ما در نیوتک با استقبال زیادی از آل این وان های لمسی در ابعاد مختلف مواجه شدیم. این حجم از تقاضا ما را بر آن داشت تا آل این وان های دیگر برندها را نیز به سبد محصولات خود اضافه کنیم.

در همین راستا، کامپیوترهای لمسی برند جی پلاس و ایکس ویژن را به سبد محصولات نیوتک اضافه کردیم.

شاید این روزهای تلخ درگیری با کرونا فرصتی باشد تا از وابستگی‌هایمان به سیستم های سنتی دست بکشیم و با تحولات پرشتاب دیجیتال همراه شویم.

یادمان باشد تکنولوژی منتظر ما نمی‌ماند و چه بسا بتوانیم با استفاده از تکنولوژی به جای رکود، جایگاه خود را نسبت به رقیبان متمایز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *