سخت افزار, ویدئو وال و نمایشگر صنعتی

ویدئو وال سامسونگ ، کارآمدی مقرون به صرفه

ویدئو وال سامسونگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویدئو وال سامسونگ ، کارآمدی مقرون به صرفه

امروزه با شرایط کرونا، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران کسب‌وکارها، انتخاب دستگاه‌ها و ابزارهای دیجیتالی موثر و کارآمد است.

ویدئو وال نیز یکی از همان ابزارهای تکنولوژی پرطرفدار است که اتفاقا تنوع وسیعی هم دارد؛ لذا انتخاب محصول با کیفیت با در نظر گرفتن ابعاد اقتصادی سخت تر می شود.

آشنایی با مدل ها قبل از خرید ویدئو وال می تواند به ما در انتخاب محصولی متناسب با نیاز، بودجه مالی و کیفیت مورد نظرمان کمک کند.

در مقالات قبل به معرفی انواع مدل های ویدئو وال جی پلاس پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویدئو وال سامسونگ بپردازیم.

معرفی ویدئو وال سامسونگ

ویدئو وال سامسونگ با کیفیت رزولوشن FHD و روشنایی تصویر 500 نیت و طیف رنگی گسترده با امکان نمایش نزدیک به 16 میلیون رنگ، تضمین کننده پخش تصاویر در چشم نوازترین کیفیت خواهند بود.

در مدل های جدید، طراحی حاشیه های صفحه نیز در نهایت ظرافت لحاظ شده که زیبایی محصول را دو چندان کرده و ضمنا توجه و تمرکز مخاطب را بیشتر و بیشتر به تصویر جلب می نماید.

تکنولوژی پنل تصویر صنعتی سامسونگ با نام VA شناخته می‌شود، که در مقابل تکنولوژی پنل تصویر صنعتی الجی با نام IPS، از خاصیت ضد تابش یا Anti-Glare بیشتری برخوردار است که یکی از نکات برجسته نمایشگرهای صنعتی سامسونگ محسوب می‌شود. (تفاوت های پنل VA و IPS)

نیوتک در سبد محصولات خود، ویدئو وال سامسونگ مدل ONT VW55S  از سری نمایشگرهای صنعتی سامسونگ را عرضه می‌کند.

ابعاد ویدئووال سامسونگ

در حال حاضر ویدئو وال سامسونگ با ابعاد 55 اینچ در ایران عرضه میشود که طول و عرض آن حدود 120 سانتی متر در 70 سانتی متر می‌باشد.

با توجه به لبه باریک ویدئو وال ها میتوان با در کنار هم نصب کردن آنها، تصویر را در ابعاد بزرگتری مشاهده کرد. (به طور مثال یک ماتریس 2 در 2 از ویدئو وال 55 اینچ می‌تواند تصویر 110 اینچی ایجاد کند)

پنل صنعتی سامسونگ کجا کاربرد دارد

کاربردهای ویدئو وال و نمایشگر صنعتی را به صورت مفصل در مطلبی مجزا بررسی کردیم.

در اینجا لازم دانستیم تا به این نکته اشاره کنیم که ویدئو وال سامسونگ، با توجه به خاصیت ضد تابش بیشتری که دارد، در محیط هایی که نور محیطی مستقیم به پنل تصویر تابیده می‌شود (مانند چراغ سقف)، عملکرد بهتری به نسبت نمایشگر صنعتی الجی از خود نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *