نرم افزار

طیف وسیع محصولات نیوتک در آل این وان های ویندوزی و اندرویدی لمسی

طیف وسیع محصولات نیوتک در آل این وان های ویندوزی و اندرویدی لمسی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایده طراحی سیستم های ALL-IN-ONEچند لمسی از کجا شکل گرفت ؟ پاسخ این سوال را احتمالا در مقالات قبلی نیوتک خوانده اید!
بدون اغراق ما امروز در دنیای نرم افزارها زندگی می کنیم و بنوعی از اقتصاد و مکانیزم اجرایی سیاست های کلان گرفته تا انواع کسب کارها تحت سیطره ی نرم افزارها مدیریت می شود. لذا جهت اجرا، استفاده حداکثری و همچنین بهره وری “تعاملی” از نرم افزارها، فلسفه ی نیاز به انواع کامپیوتر، استند و میزهای چندلمسی شکل گرفت که در بصورت پیش فرض در ابتدا با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه شدند.
نیوتک نیز در حوزه واردات این محصولات ،با کیفیت ممتاز، انواع مختلف از این آل این وان های ویندوزی را در سبد محصولات خود عرضه کرد؛ لذا با گذشت زمان و فرهنگ سازی استفاده از این تکنولوژی و از آن طرف با جامعه ی وسیع اپلیکیشن ها اندرویدی کم کم نیاز به این سخت افزارها با سیستم عامل اندروید نیز احساس شد.
در همین راستا نیوتک در ابتدای سال در کنار معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید ، میز ، آل این وان رومیزی و همچنین استندهای لمسی اندرویدی را نیز به بازار ارائه کرد که در کنار سخت افزارهای ویندوزی، بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.

محصولات اندرویدی
مدل DTL در آل این وان های رومیزی ، مدل های SKI و SKC در استندهای لمسی و مدل TKC در میزهای لمسی در این دسته قرار می گیرند.

محصولات ویندوزی
مدل AIO در آل این وان های رومیزی ، مدل های SKB ، SKS ، SKP ، SKL ، SKG ، SKCH ، SKA و SKD در استندهای لمسی و مدل TKI در میزهای لمسی در این دسته قرار می گیرند.

شما می توانید با کلیک بر روی هر محصول به اطلاعات بیشتر درباره آن ها دست یابید.
در مواردی نیاز به هر دو سیستم عامل مطرح باشد نیز میتوان با نصب شبیه ساز اندروید روی دستگاه های ویندوزی، این قابلیت را برای کاربر ایجاد کرد که بیشتر در حوزه خدمات اجاره های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =