سخت افزار

شادباشِ بهار 1400

بنر تبریک نوروز 1400 شرکتی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سالی که گذشت …

سال گذشته با شروع پاندمی کرونا، همه ما در ابعاد فردی، خانوادگی، کاری و حتی اجتماعی با چالش های متفاوتی رویاروی شدیم و درصدد انواع راهکارها و تغییرات برآمدیم.

در نیوتک نیز ما در وهله ی اول با تعهد به سلامتی عزیزانمان و همسو با تحولات پیش آمده در دنیا، سیستم دورکاری و در موارد لزوم سیستم حضور در محل کار بصورت چرخشی را جایگزین کردیم.

در جهت رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا، جلسات فروش را به سه طریق حضوری با نفرات محدود، مشاوره های تلفنی و جلسات مجازی پیش بردیم.

از سوی دیگر با توجه به تحولات عظیم دنیا و افزایش استفاده از تکنولوژی، متعهدتر از قبل جایی ایستادیم تا با نیاز سنجی و بررسی های کارشناسی، توزیع خدمات و سبد محصولاتمان را بروزرسانی کنیم؛ در این راستا، برند جی پلاس گلدیران را که با پنل صنعتی الجی ارائه می‌گردد در مدل های مختلف از انواع ویدئووال به سبد محصولاتمان اضافه کردیم تا با در نظر گرفتن شرایط روز، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در یک کلاس اقتصادی نیز عرضه کنیم و بدین ترتیب فرصت خدمت رسانی و همکاری با اصناف و عزیزان بیشتری را بدست آوریم و این مهم نیز به لطف و یاری خداوند متعال حاصل شد.

قدردانیم!

نیوتک، سال 99 را در حالی پشت سر گذاشت که با وجود تمام سختی‌ها، توانست فاجعه را به فرصت تبدیل کرده و همچنان در راستای چشم انداز خود قدم بردارد.

در کنار همدلی، سخت کوشی و همبستگی کارکنان و مدیران مجموعه، کماکان اعتماد شما را همراه خود داشتیم؛ اعتمادی که در روزهای پرفشار پاندمی، همانند گذشته، سرمایه‌ی ارزشمند و همیشگی ما برای ادامه راهمان بوده.

لذا پس از شکرگزاری به درگاه احدیت، تمام قد، قدردانِ همراهی تک تک شما عزیزان هستیم و ضمن پیام شادباش به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی در بهار 1400، برایتان سلامتی، بهروزی و شادکامی آرزو می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *