نرم افزار

حضور پررنگ نیوتک در الکامپ بیست و پنجم!

حضور پررنگ نیوتک در الکامپ بیست و پنجم!
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نیوتک با اجاره نزدیک به 40 دستگاه از استندهای لمسی در الکامپ امسال ، بنوعی میزبان حاضرین این نمایشگاه بود!

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، روز پنجشنبه 27 تیر ماه 98 آغاز به کار کرد. در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ ۹۸ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه حضور داشتند.

در طی چهار روز دوره نمایشگاهی الکامپ، شرکت کنندگان حاضر به ارائه آخرین دستاوردهای کشور در حوزه فناوری اطلاعات و جذب بازارهای منطقه در این حوزه پرداختند که مورد استقبال کم سابقه بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

نیوتک اما در این میان، با تجهیز غرفه های نمایشگاهی به انواع استندهای تاچ در مدل ها و ابعاد مختلف ، همراهان زیادی را میزبانی کرد که بطور خلاصه به شرح آن خواهیم پرداخت:

در الکامپ امسال، کیوسک های لمسی کلاسیک سری B نیوتک همچنان در صدر درخواست های مشتریان عزیز بودند. این کیوسک های آیفونی، با کاربری ارائه انواع اپلیکیشن های موبایلی هرساله بسیار مورد توجه قرار می گیرند. همچنین بمنظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و جذب مخاطب، از این کیوسک ها بعنوانی بستری تعاملی برای دریافت اطلاعات بازدیدکنندگان و یا انواع نظر سنجی تحت عنوان ” کیوسک های نظرسنجی” استفاده شد.

از مدل های پر رنگ دیگر در الکامپ، میتوان به  استندهای لمسی سری B و Dاشاره کرد. این کیوسک ها با زاویه دید مناسبی که در طراحی سازه شان لحاظ شده، با دو کاربری میز و استند ، اغلب با کاربری ارائه و نمایش تصاویر ومحصولات مورد استفاده قرار گرفتند.

برخی غرفه ها نیز با تجهیز به مدل های جدید سری  Pو L  ، که از مدرن ترین استندهای نیوتک به شمار می آیند، علاوه بر زیبایی ، وبسایت مجموعه را به معرض نمایش و در اختیار علاقه مندان قرار دادند.

از آن طرف در غرفه هایی که فضای محدودتری نسبت به سایرین داشتند، کاربری DTL های رومیزی بسیار به چشم می آمد! چراکه با حجم فضای کمی که اشغال می کنند، به تعداد در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفتند تا ضمن نمایش اطلاعات و خدمات، سرویس های بازی و سرگرمی نیز در اختیار ایشان قرار بگیرد.

برای آن دسته از همراهان نیوتک که خدمات نرم افزاری اندرویدی ارائه می کردند ، استندهای اندرویدی مدل SKI را در غرفه ها داشتیم که ابعاد 24 اینچی صفحه نمایش این مدل ها، موجب می شد در هر غرفه ای براحتی جای بگیرند.

 در نتیجه ی تعامل بازدیدکنندگان با این استندهای تاچ ،علاوه بر جذابیت ، پروسه ارائه انواع خدمات در غرفه های نمایشگاهی نیز در نهایت سهولت ، سرعت و بگونه ای نوین به مخاطبان عرضه شد.

هرساله خدمات اجاره استندهای لمسی در نمایشگاه ها، همایش ها و انواع سمینارها طرفداران بیشتری پیدا می کند و این نیز از دو جنبه قابل بررسی ست . از یک سو مردم نسبت به شیوه های سنتی گذشته در نحوه ارائه خدمات و اطلاعات نمایشگاهی کمتر پذیرا هستند ؛ در واقع کلیشه تراکت های کاغذی و یا افراد پرزنتور نمایشگاهی که حتی بدون درخواست بازدیدکنندگان نیز مثل ضبط صوت در حالت پخش قرار می گیرند، بیشتر به مکانیزم مقاومتی مخاطبان بدل شده است و بنابراین کارایی گذشته را ندارد!

از طرف دیگر، فضای غرفه های نمایشگاهی محدود است و قابلیت ارائه طیف وسیع محصولات و خدمات یک برند امکان پذیر نیست. بعلاوه حتی کوچک ترین شرکت ها نیز امروزه مشروح خدمات و محصولات خود را از طریق وبسایت به سمع و نظر علاقه مندان می رسانند.

کلید واژه مهم موفقیت این تکنولوژی ” تعامل” کاربر است که چشم انداز روشنی را در آینده نیز خواهد داشت .

در پایان از کلیه همراهانی که در این نمایشگاه بنوعی نیوتک را نیز پذیرا بودند بسیار قدردانیم. بدون تردید،استقبال شما عزیزان از تازه های دنیای فناوری ما را بیش از پیش در این ورطه رو به جلو رانده و ما را در مسیر پیشرفت و استقلال ایران مان ثابت قدم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *