نرم افزار

از همراهی تان با نیوتک در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ قدردانیم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مفتخریم تا با شرکت در این دوره از نمایشگاه الکامپ با ارائه انواع سخت افزارهای مالتی تاچ شامل کامپیوتر، استند و میزلمسی، آینه های جادویی و بسته های نرم افزاری مختلف میزبان شما عزیزان بودیم .

بیست و سومین دوره ی نمایشگاه الکامپ امسال از 30 ام تیر ماه تا 2 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که سالانه با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و استقبال بی نظیر مخاطبان برگزار می شود، تازه های صنعت الکترونیک و کامپیوتر اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه شد؛ در این دوره ، سازمان محترم نظام صنفی کشور با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها و تشکل ها،  نهایت تلاش خود را به کار گرفته بود تا نمایشگاه الکامپ امسال را با کیفیت متفاوت و منحصر به فردی برگزار نماید که بازخورد مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نیز موید همین امر بود.

لذا در میزبانی شما بازدیدگنندگان محترم در این دوره علاوه بر ارائه خدمات مذکور با رونمائی از دو محصول استند self- order  و میز رستورانی تعاملی با تازه ترین های تکنولوژی سخت افزارهای مالتی تاچ تعاملی در مسیر حرکت به موازات تکنولوژی های روز دنیا گامی بلند برداشته و موفق شدیم رضایت شما همراهان را بیش از پیش جلب کنیم ؛ لذا با افتخار از همراهی شما عزیزان که با حضور خود در غرفه ی نیوتک با حمایت و ارائه نقطه نظرات ارزشمندتان ما را در مسیر پیشرفت یاری کردید، کمال تشکر را داریم.

در انتها ضمن قدردانی از سازمان محترم نظام صنفی کشورکه با تمهیدات در نظر گرفته شده ، بستر این نظم و کیفیت بی سابقه را در این دوره از نمایشگاه فراهم نمودند، امید داریم با دستاوردهای این نمایشگاه با تازه هایی دیگر در دنیای تکنولوژی در خدمتتان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *