سخت افزار

جادوی کیوسک های لمسی سفارش گیری در فودت کورت ها!

جادوی کیوسک های لمسی سفارش گیری در فودت کورت ها!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که برای سفارش غذا در یک فودکورت، زمان زیادی را در صف انتظار گذرانیده اید! تازه این اول کار است، بعد از رسیدن به صندوق و سفارش غذایتان، مدتی هم باید منتظر بمانید تا غذا آماده شود؛ احتمالاً روی هم رفته نزدیک به 45-30 دقیقه منتظر مانده اید و در شلوغی صفوف کلافه شده اید؛ در روزهای تعطیل با حضور پر رنگ مردم در مراکز تجاری و فود کورت ها، این تجربه به اوج خود می رسد! در دنیای امروز در کشورهای پیشرفته، کیوسک های لمسی  سفارش گیری با ساختاری تعاملی ضمن تعدیل زمان سیستم انتظار با سرعت و جذابیت بیشتر، به شدت مورد استقبال کاربری فود کورت ها و همچنین مردم ( مراجعین) قرار گرفته اند.

حتما برای شما هم بسیار جذاب است که به جای روش های همیشگی و قدیمی سفارش غذا، از کیوسک های لمسی سفارش گیری استفاده کنید و نتیجتاً زمان کمتری را هم منتظر باشید؛ تصور کنید تنها با لمس چند گزینه از روی منوی اصلی که بر روی نمایشگر کیوسک ملاحظه می کنید، سفارش خود را انتخاب کرده و با دستگاه پوز تعبیه شده در کیوسک ، در جا و در همان لحظه صورت حساب خود را نیز پرداخت نموده و رسید سفارش خود را با پرینتر دستگاه چاپ می گیرید؛ بصورت اتوماتیک سفارش شما در لیست سفارشات آن رستوران درج شده و  کار تمام است!  تنها کاری که باید انجام دهید این است که اندکی منتظر بمانید تا غذایتان حاضر شود، به همین راحتی!

از آن جا که این سیستم مدرن  تا حدی جایگزین نیروهای انسانی شده و با افزایش سرعت عمل، دردسرهای به مراتب کمتری دارد، صاحبان رستوران های زنجیره ای در فودکورت ها را به شدت ترغیب می کند تا از آن بهره گیرند؛ بخصوص اینکه برند های مواد غذایی نیز می توانند بر روی این کیوسک های لمسی سفارش گیری تبلیغات داشته و از لحاظ مالی نیز منافع مالی صاحبان را تأمین کنند.

از طرفی، تعامل با تکنولوژی همیشه برای مردم جذاب بوده است؛ بخصوص اینکه موجب صرفه جویی در زمان و ساده سازی پروسه سفارش نیز می گردد. بنابراین این منافع دوسویه روز به روز به کاربران این کیوسک های لمسی سفارش گیری اضافه نموده و موج جدیدی از تکنولوژی را وارد چرخه زندگی مردم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *