نرم افزار

بومی سازی تکنولوژی کیوسک های مسیریابی در ایران، در سالی که گذشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سال های اخیر در اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه ، استقبال از تکنولوژی کیوسک های مسیریاب در مراکز پرتردد به ویژه مراکز تجاری تا جایی پیش رفته که این تکنولوژی بصورت پیش فرض از ملزومات یک مرکز خرید به شمار می آید؛ چراکه هیچ تکنولوژی دیگری تا این حد در این زمینه کارآمد نبوده است؛ تحقیقات حاکی از آن است که در کشورهای پیشرفته بیش از 80% مراکز به این تکنولوژی مجهز بوده و رضایت توأمان مشتریان و مدیران این مراکز در سطح بالایی تأمین شده است.

منافع چند سویه تکنولوژی کیوسک های مسیریابی همچون صرفه جویی در زمان مراجعین ، کاهش نیروی انسانی، کاهش هزینه ها ،کاهش ضریب خطا در سیستم اطلاع رسانی،جهت دادن به تصمیم مشتری در پروسه خرید، تبلیغات موثر برای اعلام حراج ، تخفیف، افتتاحیه، شوروم و…، آگاهی از بازخورد مشتریان و بهبود سطح خدمات رسانی،پخش تبلیغات برندهای مختلف در حالت عدم استفاده از دستگاه، عضویت در باشگاه مشتریان و … باعث شده تا این تکنولوژی مطابق با پیش بینی کارشناسان، مورد استقبال ویژه عموم قرار گرفته و به سرعت جا بیفتد.

خوشبختانه در کشور عزیزمان نیز، از مراکز قدمت داری همچون مجتمع تجاری تیراژه گرفته تا مراکز جدید و مدرنی همچون کوئین سنتر، آیریک سنتر، پانوراما به این تکنولوژی تجهیز شده اند و بطور کلی سیاست های اجرایی مراکز تجاری کشورمان به سرعت به استانداردهای جهانی نزدیک شده و نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است!

نیوتک مفتخر است همگام با سیاست های مدیریتی مراکز تجاری سطح اول دنیا، با بهره گیری از تکنولوژی ها و راهکارهای به روز جهانی، در مسیر بهبود کیفی خدمات رسانی مراکز تجاری کشور عزیزمان حرکت کرده و با تجهیز کردن تعدادی از مراکز تجاری به کیوسک های مسیریابی، گامی بلند در جهت بومی سازی استفاده از نرم افزار مسیریابی در مراکز تجاری کشورمان بردارد.

در آخر ضمن تبریک نوروز باستانی به شما همراهان محترم، حاصل شدن این موفقیت و افتخار ملی را در سالی که گذشت به فال نیک گرفته و برآنیم تا در این مسیر ثابت قدم بوده و در سال پیش رو،  بیش از پیش درجهت رفع حداکثری نیازهای اقشار مختلف کشورمان در زمینه تکنولوژی کوشا باشیم. بهار 96 مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *