سخت افزار

اعتماد شما عزیزان اعتبار ماست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ابتدا فرارسیدن نوروز 1399 باستانی و بهار پر طراوت را به تک تک شما همراهان همیشگی تبریک عرض نموده و از آنجا که سال نو را بعنوان فرصتی نوین در بازنگریستن به تعهدات و تجدید میثاق با شما می بینیم ، برآن شدیم تا با هم نیم نگاهی به کارنامه قبلی و همچنین برنامه سال آتی نیوتک داشته باشیم.

مروری بر سال گذشته و سال آتی نیوتک

در سالی که گذشت باهمراهی شما عزیزان توانستیم ضمن ارتقاء کیفی خدمات اجاره ای، درحوزه فروش انواع سخت افزارها و نرم افزارهای چند لمسی  نیوتک نیز در حوزه های بیشتری ورود کنیم.
رستوران ها، مراکز خرید، بانک ها، فروشگاه ها، استودیوهای پخش تلویزیونی، شرکت های خصوصی ، مجموعه های طراحی دکوراسیون و معماری، رستوران ها و کافی شاپ ها، بیمارستان ها و … تنها بخشی از جامعه ایست که توانستیم باتکنولوژی تعاملی چندلمسی ، یامالتی تاچ ، آن ها را دربر بگیریم . علاوه بر اینها در حوزه ویدئو وال یا همان نمایشگرهای صنعتی نیز با جهش فوق العاده ای نسبت به سال گذشته عمل کردیم و با استقبال فوق العاده شما عزیزان مواجه شدیم. لذا در نظر داریم برای سال آتی، فعالیت نیوتک را در این حوزه بیش از پیش ادامه داده و با تازه های این فناوری نیز در خدمتتان باشیم .

قدردان اعتماد شماییم!

حال از طرف کلیه اعضای تیم نیوتک و به پاسِ قدرشناسی ، دست تک تک شما همراهان گرانقدر را می فشاریم و با تعهدی که به کیفیت خدمات نوین دنیای تکنولوژی تعاملی در کشورمان داریم، قدردان ِ اعتمادتان هستیم.
در پایان با توجه به شرایط پیشامده در کشورمان و البته در سطح جهانی، برای تک تک شما آرزوی صحت و سلامت داریم . باشد که با همبستگی و در کنار یگدیگر از این بحران نیز سربلند عبورکنیم .
نیوتک سالی توام با سلامتی و عزت را برای شما عزیزان آرزو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *