نرم افزار

آل این وان های لمسی جایگزینی برای نمایشگر ها

آل این وان لمسی جایگزینی برای نمایشگر لمسی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که می دانید طیف وسیعی از مشاغل از ” نمایشگر ها” بعنوان ابزار تبلیغاتی خود استفاده می کنند! تقریباً در اغلب اصناف ، یک ” نمایشگر ” می تواند نقش یک بستر تبلیغاتی مهم را بازی کند! چه زمانیکه وارد یک رستوران می شوید و منوی رستوران را بر روی یک نمایشگر می بینید ، چه در فرودگاه ها که اطلاعات پرواز بر روی آن ها نمایش داده می شود و …
با کاربری فوق العاده ای که نمایشگر ها دارند تقریبا کنار گذاشتن آن ها از دنیای تبلیغات بعید به نظر می رسد. حال آنکه فارغ از تبلیغات ، نمایشگر ها، در کنار کامپیوترهای خانگی و اداری نیز غیر قابل حذف اند!
به این ترتیب نسل های جدید این ابزار پر طرفدار ،به سرعت و یکی پس از دیگری به بازار عرضه شدند.
نسل بعدی نمایشگر های معمولی، نمایشگر های لمسی بودند که طی سالیان اخیر روانه بازار شده و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته اند؛ چراکه علاوه بر اطلاع رسانی بصری ، کاربر نیز از طریق لمس کردن صفحه نمایش می تواند با آن ارتباط برقرار کند . در سطوح بعدی آل این وان های لمسیِ رومیزی ارزش افزوده ای دیگری را به میان آورده اند !چرا که طبیعتاً با وجود یک پی سی ، امکان نصب و اجرای انواع نرم افزارها نیز میسر شده و دامنه کاربری سیستم و همچنین تعامل کاربر با دستگاه ، به طرز چشمگیری افزایش می یابد.
حال تصور کنید به جای لمس یک نقطه ، بتوان چندین نقطه را بصورت همزمان لمس کرد و حتی بستری برای استفاده های چند کاربره ایجاد کرد! از همین رو ، امروزه آل این وان های دیواری چندلمسی در ابعاد بزرگ جای نمایشگر ها را گرفته اند !

نمونه هایی از کاربری آل این وان های دیواری

اتاق های کنفرانس
استفاده از آل وان دیواری مالتی تاچ در اتاق های کنفرانس، کار را بسیار آسان می کند؛ چراکه دیگر لازم نیست همه اعضای حاضر در یک جلسه ،مجهز به نوت بوک باشند و یا از سیستم قدیمی ویدئو پروجکشن برای یک ارائه عمومی استفاده شود ؛ با بهره گیری از تکنولوژی چندلمسی، امکان استفاده چند کاربر از این بستر تعاملی نیز فراهم می آید . در واقع در مقایسه با گذشته ، سهولت، سرعت و جذابیت را با تلفیق چند تکنولوژی در کنار هم تجربه خواهیم کرد.
استودیوهای تلویزیونی
در برنامه های مختلف پخش زنده یا ضبط شده در استودیوهای تلویزیونی که درقالب یک اطلاعیه بصری، آموزش، تحلیل و امثالهم شکل می گیرد ، با یک آل این وان دیواری مالتی تاچ ، کار تمام می شود!

آموزشگاه ها
اخیرا ً آل این وان های دیواری مالتی تاچ تحت عنوان ” تخته های هوشمند” جای گزین تخته های وایت برد و یا تخته های سیاه در آموزشگاه ها یا مدارس شده اند .
این تخته های هوشمند علاوه بر اینکه بستری برای نوشتن ، کشیدن و نقش بستن می باشند ، امکان اجرای انواع نرم افزارهای آموزشی را نیز دارند که حین آموزش، دانش آموزان را به تعامل وا می دارد.

غرفه های نمایشگاهی
طبیعتا کاربران صرف پخش و نمایش یک تیزر تبلیغاتی یا یک بنر اطلاعاتی به یک غرفه جذب نشده و حتی اگر هم جذب آن شوند، آنجا ماندگار نخواهند شد ! در حالیکه این آل این وان های دیواری چندلمسی علاوه بر جذب مخاطب ، به وی امکان تعامل را می دهد. درواقع کاربر این حق انتخاب را دارد تا ، خود به اطلاعات مورد نیازش و تنها از طریق لمس صفحه نمایش دست یابد به جای اینکه سخنرانی های بعضا ضبط شده کارشناسان حاضر را تحمل کرده که البته شیوه ای منسوخ به حساب می آید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *